تبیان، دستیار زندگی
جام جهانی فتح شده توسط تیم ملی فوتبال ایتالیا در آلمان ، شنبه شب پیش از انجام نخستین بازی رسمی این تیم از زمان فینال جام جهانی ، دور زمین مسابقه گردانده شد و به نمایش در آمد. به گزارش آسوشیتدپرس از ناپل ، این جام طلایی كه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایتالیا باردیگر قهرمانی جام جهانی را جشن گرفت!


جام جهانی فتح شده توسط تیم ملی فوتبال ایتالیا در آلمان ، شنبه شب پیش از انجام نخستین بازی رسمی این تیم از زمان فینال جام جهانی ، دور زمین مسابقه گردانده شد و به نمایش در آمد.

به گزارش آسوشیتدپرس از ناپل ، این جام طلایی كه روی پایه‌ای قرار گرفته از سقف روباز یك اتومبیل آبی رنگ كه در یك طرف آن كلمه چامپیونی ( قهرمانان ) نوشته شده و چهار ستاره به علامت فتح چهارمین عنوان‌قهرمانی در كنار آن نقش بسته بود ، به گردش در آمد.

لاجوردی پوش‌ها همچنین هنگام دیدار با لیتوانی در ابتدای مسابقات مقدماتی یورو ? 2008 بر روی پیراهن خود یك ستاره دیگر را نیز به نمایش گذاشتند .

هنگام حركت اتومبیل در دور زمین ، اعضای تیم جام جهانی در بلندگوهای سیستم پخش عمومی ورزشگاه با فریادهای بلند مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

بلندین فریاد تشویق برای كاپیتان فابیو كاناوارو سرداده شد كه خود اهل ناپل بوده و زمانی كه دیه گو مارادونا فوتبالیست اسطوره‌ای آرژانتین در ناپولی بازی می‌كرد در ورزشگاه سن پائولو همچون جیان فرانکو زولا یك توپ جمع كن بود .