تبیان، دستیار زندگی
وحید هاشمیان مهاجم تیم ملى كشورمان با گلى كه در وقت هاى تلف شده به كره زد دوازدهمین گل ملى اش را ثبت كرد. آخرین گل وحیدهاشمیان با پیراهن تیم ملى مربوط مى شود به بازى دوستانه تیم ملى كشورمان مقابل بوسنى كه در تاریخ 10 خردادم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوازدهمین گل ملى هاشمیان


وحید هاشمیان مهاجم تیم ملى كشورمان با گلى كه در وقت هاى تلف شده به كره زد دوازدهمین گل ملى اش را ثبت كرد. آخرین گل وحیدهاشمیان با پیراهن تیم ملى مربوط مى شود به بازى دوستانه تیم ملى كشورمان مقابل بوسنى كه در تاریخ 10 خردادماه در ورزشگاه آزادى و در پیروزى 2-5 تیم ملى ثبت شد.

وحید در جام جهانى در گلزنى ناكام بود و در بازیهاى بعد از آن مسابقات نیز در تیم جدید حاضر نشده بود. اولین حضور هاشمیان در تیم قلعه نویى با گلزنى اش همراه شد كه شاید گلزنى بعد از 93 روز آغاز یك دوره جدید براى او باشد.

نكته جالبى كه در مورد گل هاى ملى وحید وجود دارد اینكه درست كه او كم گل زده اما بیشتر گل هایى كه به ثمر رسانده بسیار سرنوشت ساز بوده است. بازى با قطر و ژاپن در مرحله مقدماتى جام جهانى و این بازى كه با گل دقیقه نود و سه اش شاید مسیر صعود ایران را هموار كند

گل هاشمیان تمجید خبرگزاریهای مختلف را هم در پی داشت به نحوی کهسایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز تحت عنوان هاشمیان در آخرین لحظه ایران را نجات داد نوشت : گل وحید هاشمیان، مهاجم تیم هانوفر 96 در وقت‌های اضافه به تیم امیر قلعه‌نویی كمك كرد تا بتواند در دیدار انتخابی جام ملت‌های آسیا 2007 برابر كره‌ی جنوبی به تساوی یك - یك برسد و نتیجه امیدوار کننده ای بدست آورد.

.خبرگزاری آسوشیتدپرس هم در این باره گزارش داد: مهاجم هانوفر ضربه‌ی توپ را استادانه از بالای سر كیم یونگ كوانگ، دروازه بان كره عبور داد تا گل نیمه‌ی نخست كی هیون را خنثی كند.