تبیان، دستیار زندگی
نماینده باشگاه پرسپولیس برای مذاكره با نیكولوسكی دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس عازم مقدونیه می شود. محمدحسن انصاری فرد با حضور در شبکه خبر سیما در این باره گفت: یان نیكولوسكی دروازه بان تیم ملی مقدونیه كه دو سال پیش ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در راه مقدونیه


نماینده باشگاه پرسپولیس برای مذاكره با نیكولوسكی دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس عازم مقدونیه می شود.

محمدحسن انصاری فرد با حضور در شبکه خبر سیما در این باره گفت: یان نیكولوسكی دروازه بان تیم ملی مقدونیه كه دو سال پیش به عضویت تیم درآمد و به دلایلی حتی یك دقیقه هم برای پرسپولیس بازی نكرد برای دریافت مطالبات مالی خود از مدتها پیش به فیفا شكایت كرده است اما او طی این مدت به هیچ وجه حاضر به مذاكره با امور حقوقی باشگاه نبود.

نیكولوسكی به خاطر عدم دریافت حق و حقوقش و رفتاری كه با او شده بود به شدت از باشگاه پرسپولیس شاكی است تا جائیكه او به هیچ وجه حاضر به توافق و مصالحه نبود.فیفا هم در چند نوبت باشگاه را مكلف به پرداخت این مبلغ كرده بود و حتی چند هفته پیش رأی به كسر 6 امتیاز فصل گذشته تیم پرسپولیس داد اما خوشبختانه طی چند روز گذشته مذاكرات خوبی با نماینده این بازیكن داشتیم كه امیدوار كننده بوده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تشریح حل این بحران گفت: خوشبختانه یكی از ایرانیان كه رابطه دوستانه ای با این دروازه بان مقدونیه ای داشته توانست رضایت نیكولوسكی را برای مذاكره جلب كند. حالا قرار است نماینده باشگاه پرسپولیس برای مذاكره و جلب رضایت او عازم مقدونیه شود تا از صدور رأی بعدی فیفا جلوگیری شود.

انصاری فرد گفت : این بازیكن 96 هزار دلار از باشگاه طلب دارد و فیفا طی این مدت دو جریمه 13 و 15 هزار دلاری را نیز تعیین كرد و باشگاه مكلف است مجموعاً 124 هزار دلار به او پرداخت كند آن هم برای بازیكنی كه یك دقیقه هم پیراهن پرسپولیس را برتن نكرده است. البته ما سعی داریم ضمن كسر جریمه مالی درنظر گرفته شده رضایت نیكولوسكی را برای پرداخت این بدهی در سه قسط جلب كنیم و به همین منظور نماینده باشگاه به محض صدور ویزا و خروج نیكولوسكی از اردوی تیم ملی كشورش عازم مقدونیه خواهد شد.البته درباره پرونده نیكولوسكی موضوعاتی وجود دارد كه بعد از توافق نهایی اعلام خواهیم كرد.

انصاری فرد در پایان با اشاره به شكایت وینگو بگوویچ و ساشا ایلیچ گفت: طلب این دو نفر هم مربوط به سالهای گذشته است كه طبق قانون می بایست پرداخت شود. ساشا ایایچ نزدیك به 30 میلیون تومان طلب دارد كه قرار است طی روزهای آینده درباره نحوه پرداخت با او مذاكره و توافق كنیم تا او نیز به فیفا اعلام كند كه مشكلی با باشگاه ندارد. آقای بگوویچ نیز 75 هزار دلار از باشگاه طلب داشتند كه 35 هزار دلار آن را حدود سه ماه پیش پرداخت كردیم و برای پرداخت مابقی آن با ایشان وارد مذاكره خواهیم شد.

انصاری فرد در پایان گفت : جا دارد از لطف عیسی ترائوره بازیكن سابق تیم پرسپولیس تشكر كنم. این بازیكن مسلمان و دوست داشتنی علیرغم طلب 30میلیونی از باشگاه شكایت نكرده. او چند روز پیش نزد من آمد و فقط برای دریافت مطالباتش یادآوری كرد و برای من بسیار جالب و آموزنده بود كه این بازیكن خارجی اعلام كرد به خاطر هواداران پرسپولیس حاضر به شكایت از پرسپولیس نیست.