تبیان، دستیار زندگی
امیر قلعه نویی: نتیجه بسیار خوبی برای ما بود سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از كسب نتیجه یك بر یك برابر كره جنوبی گفت: این دیداری بسیار سخت برای هر دو تیم بود. امیر قلعه نویی پس از پایان این بازی گفت: این دیداری سخت برای هر ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اظهارات مربیان ایران و کره جنوبی



امیر قلعه نویی: نتیجه بسیار خوبی برای ما بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از كسب نتیجه یك بر یك برابر كره جنوبی گفت: این دیداری بسیار سخت برای هر دو تیم بود.

امیر قلعه نویی پس از پایان این بازی گفت: این دیداری سخت برای هر دو تیم بود؛ به ویژه آن كه حمله كردن در نیمه‌ی نخست كمی برای ما مشكل بود؛ اما، ما در نیمه‌ی دوم شرایط را تغییر دادیم و با مهاجمانمان فشار لازم را به مدافعان كره‌ای وارد كردیم. هرچه به پایان بازی نزدیك می‌شدیم بازیكنان كره‌ای توان خودشان را از دست می‌دادند. به ویژه با فشاری كه ما در بیست دقیقه پایانی به كره‌ای‌ها وارد كردیم، این مساله نمود بیشتری پیدا كرد و گلی كه در دقایق آخر به ثمر رساندیم، برایمان رضایت بخش بود.

قلعه نویی این بازی را دیداری خوب برای هر كس از جمله بازیكنان و هواداران فوتبال خواند و گفت: سال گذشته در این جا ما دو بر صفر شكست خورده بودیم؛ اما، در این زمان به نتیجه‌ی یك بر یك رسیدیم. این نتیجه‌ای بسیار خوب برای ما بود؛ اما، هم اكنون ما حریف شاخصی همچون سوریه را هفته آینده در پیش رو داریم.


سرمربی کره : نا امیدم! با شش مهاجم آمده بودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال كره جنوبی هم پس از توقف تیمش برابر تیم ایران با اظهار ناامیدی از عملكرد تیمش گفت : برابر تیمی همچون ایران باید تا دقیقه‌ی آخر تمركزتان را از دست ندهید تا بتوانید این گونه موفق شوید.

پیم وربیك پس از پایان دیدار كره‌ی جنوبی برابر ایران گفت: ما از شش بازیكن تهاجمی در این بازی استفاده كردیم كه آنها بتوانند نتیجه را به سود ما كنند. به خاطر این كه تنها موفق به زدن یك گل شدیم ناامیدم و طبیعی است كه اگر شما نتوانید گل دوم را به ثمر برسانید امكان رخ دادن چنین اتفاقی (گل خوردن در دقیقه آخر) وجود دارد. به ویژه آن كه شما نباید در مصاف با تیمی همچون ایران تمركزتان را تا دقیقه‌ی آخر از دست بدهید. ما از روز آینده به بازی برابر چین تایپه فكر خواهیم كرد. ما بازیكنان زیادی داریم و باید تا روز بازی بازیكنانی را انتخاب كنیم كه شرایط بهتری از نظر فیزیكی و روحی دارند.