تبیان، دستیار زندگی
به مناسبت روز جهانی وبلاگ، مۆسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان ویژه نامه‌ای همراه با مطالب و مسابقه‌های مختلف منتشر كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار دومین ویژه‌نامه «تبیان» به مناسبت روز جهانی وبلاگ

وبلاگ

به مناسبت روز جهانی وبلاگ، مۆسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان ویژه نامه‌ای همراه با مطالب و مسابقه‌های مختلف منتشر كرد.

به گزارش روابط عمومی، به مناسبت روز جهانی وبلاگ، مۆسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان ویژه‌نامه‌ای همراه با مطالب و مسابقه‌های مختلف منتشر كرد.

از مهم‌ترین مطالب این ویژه‌نامه می‌توان به رسم روز جهانی وبلاگ، حمایت مجازی از تولید ملی، مسابقه اطلاعات عمومی وبلاگ، نشستی با یكی از وبلاگ نویسان برتر كشور و مسابقه طراحی قالب اشاره كرد.

همچنین به مناسبت روز جهانی وبلاگ از كانون هواداران «تبلاگ» نیز رونمایی شد و این كانون از تمام وبلاگ‌نویسان فعال و مستعد در فضای مجازی كه در بخش‌های مختلف مشغول فعالیت هستند، دعوت به همكاری كرد و كاربران برای عضویت در كانون هواداران تبلاگ كافی است مشخصات خود را به همراه بخشی كه قرار است در آن فعالیت كنند، به ایمیل teblog@tebyan.com ارسال كنند.

از فواید عضویت در كانون هوادارن تبلاگ به پشتیبانی از بخش فنی وبلاگ، اطلاع از همایش‌ها و جشنواره‌های وبلاگ‌نویسی تبیان، مشاركت در بخش فنی تبلاگ، مشاركت در حمایت از طرح‌های تبلاگ، آموزش طراحی قالب اشاره كرد.

دقایقی با یك وبلاگ‌نویس، اولین وبلاگ‌نویس ایرانی، قالب طراحی كن جایزه ببر، شعری زیبا (از آن روزی كه راه افتاد وبلاگ)، ابزارهای مفید برای وبلاگ، بدو بدو مسابقه با جایزه، یك وبلاگ‌نویس حرفه‌ای اینجوری می‌نویسه، تملاگ(قالب‌های تبلاگ) از دیگر بخش‌های این ویژه‌نامه به شمار می‌رود.

از دیگر بخش‌های ویژه‌نامه تبیان به مناسبت روز جهانی وبلاگ‌ می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته از وبلاگ شما، كانون هواداران تبلاگ(خودت رو معرفی كن)، یك تبلاگی شوید، حمایت مجازی از تولید ملی، ویژه‌نامه گذشته(روز جهانی وبلاگ 2010)، تبلاگ را می پسندم زیرا...، ویژه‌نامه‌ای مخصوص تبلاگی‌ها، نقد تخصصی وبلاگ شما و راهنمای سامانه وبلاگ اشاره كرد.

تنظیم: هومن بهلولی