تبیان، دستیار زندگی
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در مورد تخلفات دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از سری رقابتهای لیگ برتر از هفته ششم اعلام کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رای کمیته انضباطی در مورد داربی


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در مورد تخلفات دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از سری رقابتهای لیگ برتر از هفته ششم اعلام کرد.

داربی

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون، شهر آورد 75 در حالی سوم شهریور برگزار شد که تماشاگران تیم های پرسپولیس و استقلال طبق بندهای چهار، پنج، شش و هشت و تبصرهای یک و دو ماده 22 آئین نامه انضباطی تخلفاتی را انجام داده اند.

بر همین اساس کمیته انضباطی طبق بررسی های صورت گرفته تیم استقلال را به عنوان شروع کننده سنگ پرانی دانسته و این باشگاه را به مبلغ 200 میلیون ریال و تیم پرسپولیس را به مبلغ 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

با توجه به کیفیت رفتارهای غیر ورزشی برخی تماشاگران دو تیم، کمیته انضباطی اعلام کرد که چنانچه د ررقابتهای آتی رفتارهای غیر ورزشی مشابه از هریک از هواداران دو تیم مشاهده شود، حکم به برگزاری مسابقات بعدی دو تیم ( از جمله مسابقه برگشت شهر آورد) بدون حضور تماشاگران صادر خواهد شد.

اردشیر قلعه نویی-سرمربی تیم استقلال مبنی بر اعتراض به تصمیمات داور مرتکب تخلفاتی شد که وی به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کمیته انضباطی طبق بررسی های صورت گرفته تیم استقلال را به عنوان شروع کننده سنگ پرانی دانسته و این باشگاه را به مبلغ 200 میلیون ریال و تیم پرسپولیس را به مبلغ 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد

ضمن اینکه کمیته انضباطی به دلیل رفتار جوانمردانه سه بازیکن به نام های علی کریمی، محسن بنگر و سید مهدی رحمتی به منظور آرام کردن جو ورزشگاه، از آنان تقدیر کرده و مراتب را در سوابق انضباطی این سه بازیکن ثبت و درج می کند.

رای صادره غیر از بند مربوط به محکومیت سرمربی تیم استقلال، طی مدت یک هفته پس از رویت، قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است.

بخش ورزشی تبیان


منبع : ایسنا