تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب حضور مدیر برنامه‌های مانوئل ژوزه در ایران گفت: مطمئن باشید با قاطعیت از مانوئل حمایت می‌کنم و هیچگاه صحبتی از قطع همکاری با این مربی پرتغالی و آوردن یک مربی خارجی دیگر انجام نداده‌ام.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با قاطعیت از مانوئل حمایت می‌کنم


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب حضور مدیر برنامه‌های "مانوئل ژوزه" در ایران گفت: مطمئن باشید با قاطعیت از مانوئل حمایت می‌کنم و هیچگاه صحبتی از قطع همکاری با این مربی پرتغالی و آوردن یک مربی خارجی دیگر انجام نداده‌ام.
رویانیان و ژوزه

محمد رویانیان در خصوص مسائل مختلف باشگاه پرسپولیس از جمله صحبت‌هایی که در خصوص مانوئل ژوزه و ایمون زاید مطرح شده، گفتگویی را با خبرنگار مهر انجام داد که می‌خوانید:

می‌خواهند به پرسپولیس ضربه بزنند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد صحبت‌هایی که در برخی از رسانه‌ها درباره حضور مدیر برنامه‌های مانوئل ژوزه در ایران و احتمال قطع همکاری با این مربی پرتغالی مطرح شده است، گفت: صحبت‌هایی که در این خصوص مطرح می‌شود برای به حاشیه بردن پرسپولیس است. در واقع این افراد می‌خواهند با هدف قراردادن مانوئل ژوزه به پرسپولیس ضربه بزنند.

مدیربرنامه‌های مانوئل "مارکو" نیست

رویانیان در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر در همین خصوص تاکید کرد: این مسائل را در حالی مطرح می‌کنند که مدیر برنامه‌های مانوئل ژوزه "مارکو" نیست بلکه مدیر برنامه‌های این مربی پرتغالی فردی به نام "سالم" است. بنابراین صحبت‌هایی که در این مورد مطرح می‌شود از ریشه بی‌اساس است.

مارکو را برای تعیین تکلیف قرارداد سوسا به ایران آوردم

وی در خصوص دلیل حضور مارکو در ایران اظهار داشت: مارکو را خود من برای تعیین تکلیف قرارداد سوسا به ایران آوردم که ببینیم آیا شرایط ادامه همکاری این بازیکن با باشگاه پرسپولیس وجود دارد یا خیر؟

رویانیان با بیان اینکه "مطمئن باشید با قاطعیت تمام از مانوئل حمایت خواهم کرد"، گفت: پس از برگزاری هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر و در زمانی که تمرینات تیم تعطیل شده بود به مانوئل ژوزه پیشنهاد دادم که با یکدیگر به شمال برویم تا وی کمی استراحت کند اما او دعوت و پیشنهاد من را رد کرد

هیچگاه صحبتی از قطع همکاری با مانوئل و آوردن یک مربی خارجی جایگزین نکرده‌ام

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره صحبت‌هایی که به نقل از وی در برخی رسانه‌ها در مورد قطع همکاری باشگاه پرسپولیس با مانوئل ژوزه و جایگزینی یک مربی خارجی دیگر به جای وی  مطرح شده و حتی امکان بازگشت دنیزلی را نیز مطرح کرده‌اند، گفت: من هیچگاه در یک محفل رسمی و یا غیررسمی صحبتی از قطع همکاری با مانوئل و آوردن یک مربی خارجی دیگر برای پرسپولیس نکرده‌ام، حتی اگر این مربی دنیزلی باشد. بنابراین هیچگونه صحبتی با هیچ مربی خارجی دیگری انجام نشده و صحبت‌هایی که در این زمینه مطرح می‌شود، کذب محض است.

با قاطعیت تمام از مانوئل حمایت خواهم کرد

رویانیان با بیان اینکه "مطمئن باشید با قاطعیت تمام از مانوئل حمایت خواهم کرد"، گفت: پس از برگزاری هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر و در زمانی که تمرینات تیم تعطیل شده بود به مانوئل ژوزه پیشنهاد دادم که با یکدیگر به شمال برویم تا وی کمی استراحت کند اما او دعوت و پیشنهاد من را رد کرد.

مانوئل خوژه

مانوئل وقت استراحت نداشت

وی افزود: مانوئل ژوزه در پاسخ به دعوت من برای سفر به شمال کشور گفت:" وقت استراحت کردن ندارد و باید به دنبال حل مشکلات تیم بوده و نقاط ضعف تیم را بررسی کند". این مربی مسئولیت پذیر حتی به خودش اجازه نداد که به دعوت من برای استراحت کردن به شمال کشور بیاید.

قرارداد 3.5 میلیاردی مانول کذب است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد صحبت‌هایی که در مورد مبلغ قرارداد 3.5 میلیارد تومانی مانول ژوزه و پرداخت 40 درصد از مطالبات مالی این مربی، پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر مطرح شده است، تاکید کرد: صحبت‌هایی که در خصوص مبلغ قرار داد 3.5 میلیارد تومانی مانوئل ژوزه در برخی از رسانه‌ها مطرح شده دروغ است و مبلغ قرارداد وی به مراتب از این رقم مطرح شده کمتر است. ضمن  اینکه میزان پرداخت مالی ما در باشگاه پرسپولیس به این مربی، پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر40 درصد از مبلغ کل قرارداد وی نیست.

زاید باید در خدمت پرسپولیس باشد

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا نیمکت نشینی زاید در تیم پرسپولیس باعث به وجود آمدن مشکل بین این بازیکن و باشگاه پرسپولیس شده است؟"، تاکید کرد: ایمون زاید یک بازیکن حرفه‌ای است و با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، بنابراین براساس این قراردادی که دارد باید کاملا در خدمت تیم پرسپولیس باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا نیمکت نشینی زاید در تیم پرسپولیس باعث به وجود آمدن مشکل بین این بازیکن و باشگاه پرسپولیس شده است؟"، تاکید کرد: ایمون زاید یک بازیکن حرفه‌ای است و با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، بنابراین براساس این قراردادی که دارد باید کاملا در خدمت تیم پرسپولیس باشد

شاید بخواهم با یک بازیکن برای نشستن روی نیمکت قرارداد ببندم

رویانیان در همین مورد تصریح کرد: من حتی شاید بخواهم با یک بازیکن برای نشستن روی نیمکت تیم قرارداد ببندم! وی شخصا از من تقاضای چند روز مرخصی برای سفر به ایرلند و دیدن خانواده‌اش کرد و تنها خواسته وی این موضوع بود. من نیز در این راستا به مسئولان مربوطه در باشگاه پرسپولیس گفتم که کارهای این بازیکن را پیگیری کنند تا در صورت امکان و با صلاحدید سرمربی تیم  زاید برای دیدن خانواده‌اش چند روزی به مرخصی برود. بنابراین صحبت‌هایی که در خصوص اعتراض وی به نیمکت نشینی در برخی رسانه‌ها مطرح شده کاملا بی‌اساس است.

رایزنی با وزیر ورزش برای هیات مدیره پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اعضای جدیدی که به ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه می‌شوند، خاطرنشان کرد: من در خصوص ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دوبار با وزیر ورزش و جوانان پیش ازعزیمت ایشان به لندن صحبت و رایزنی کردم تا افرادی به ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه شوند که باتجربه و تاثیرگذار باشند تا بتوانیم با همکاری یکدیگر مشکلات باشگاه پرسپولیس را در زمینه‌های  مختلف حل کنیم. مطمئن باشید شاهد یک هیات مدیره قدرتمند در باشگاه پرسپولیس خواهیم بود.

بخش ورزشی تبیان


منبع : مهر