تبیان، دستیار زندگی
كارشناس انفورماتیك اداره كل تبلیغات اسلامی اردبیل از اهداء جوائز به برندگان مسابقه هفتگی تبیان اردبیل خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تجلیل از 96 برنده مسابقه هفتگی سایت تبیان اردبیل

جواد رحمت نیا

كارشناس انفورماتیك اداره كل تبلیغات اسلامی اردبیل از اهداء جوائز به برندگان مسابقه هفتگی تبیان اردبیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، جواد رحمت نیا با اعلام این خبر گفت: در راستای پشتیبانی و به روز رسانی سایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان اردبیل با همكاری كانون فرهنگی، تبلیغی بلاغ المبین تحت نظارت اداره كل تبلیغات اسلامی اردبیل، مطالب مختلف علمی، مذهبی، پژوهشی، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی و ... جهت استفاده كاربران در این سایت بصورت روزانه درج میشود.

وی به بخشهای مختلف این سایت اشاره كرد و افزود: مطالب مورد نظر در قسمتهای مختلف از جمله مقالات، اخبار، روانشناسی، بیانات، مسابقه هفتگی، كتاب هفته، سخن روز، حدیث روز، آموزش و مشاوره درج میشود كه از این عناوین بخش مسابقه از استقبال بالائی از سوی كاربران روبرو شده است.

رحمت نیا به شركت بیش از 9600 نفر در مسابقه هفتگی تبیان در طول یكسال اشاره كرد و افزود: از زمان تاسیس كانون فرهنگی تبلیغی بلاغ المبین در تاریخ 1 مهرماه 90 و پشتیبانی سایت تبیان اردبیل توسط این كانون با حضور 4 نفر نیروی انسانی، این سایت توانسته است در بین سایتهای تبیان دیگر استانها رتبه های مطلوبی كسب كرده و در نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتالی استان اردبیل نیز مقام برتر نمایشگاه را به خود اختصاص دهد.

كارشناس انفورماتیك تبلیغات اسلامی استان به تجلیل از 96 نفر برنده مسابقه هفتگی تبیان اردبیل در طول یكسال اشاره كرد و اظهار داشت: مسابقه هفتگی تبیان اردبیل با محوریت عضویت در سایت بصورت چهارگزینه در موضوعات مختلف فرهنگی، علمی، مذهبی بصورت عمومی و نیز مناسبت هفته تنظیم شده و شنبه هر هفته در صفحه اصلی این سایت به آدرس www.tebyan-ardebil.ir جهت شركت عموم كاربران درج میشود.

رحمت نیا افزود: از بین تعداد كثیر شركت كنندگانی كه جواب صحیح را ارسال كرده اند به 2 نفر در هر هفته به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء میشود.

تنظیم: هومن بهلولی