تبیان، دستیار زندگی
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، شیوه‌نامه تفصیلی دومین دوره جوایز ممتاز جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی را منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شیوه نامه دومین دوره جوایز ممتاز جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی منتشر شد

جشنواره کارگزاران مسلمان روابط عمومی

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، شیوه‌نامه تفصیلی دومین دوره جوایز ممتاز جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، براساس این شیوه نامه، جوایز ممتاز جهانی برای برترین های روابط عمومی کشورهای اسلامی، بالاترین افتخار این صنعت در جهان اسلام است. این جوایز به روی همه افراد و گروه‌ها در سراسر جهان، برای سازمان‌های انتفاعی و غیرانتفاعی، از قبیل شرکت‌ها، مجامع و دولت نیز باز است.

در سال 1390، برنامه ای برای قدردانی از بهترین های روابط عمومی کشورهای اسلامی با ایجاد جوایز ممتاز جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی به شكل سالیانه برای برترین ها، آغاز شد. برنامه اهداء اولین دوره این جوایز سال گذشته در مالزی برگزار شد. امسال این جوایز به کارگزاران مسلمان روابط عمومی نیز اهدا خواهد شد.

همچنین جایزه ویژه کنگره در سال 2012 به منظور شناسایی افراد یا سازمان های خارج از حرفه روابط عمومی به خاطر كمك های برجسته ای كه منجر به درك بهتر جهان اسلام شده است پایه گذاری شد. این جایزه به عنوان روشی برای شناساندن افراد یا موسساتی كه برای نشان دادن جایگاه و اهمیت صنعت- هنر روابط عمومی در کشورهای اسلامی و ترویج اصول صلح، عدالت اجتماعی و درك درست از اسلام و واقعیت های جهان اسلام در جامعه اهتمام ورزیده اند، طراحی گردید.

چکیده فعالیت یا ابتکار روابط عمومی باید توصیفی از اهداف، راهبرد (استراتژی)، تدبیر(تاکتیک)، اجرا و ارزیابی موفّقیت/ نتایج/ بازگشت سرمایه بوده و مستندات و مطالب ارسالی نیز باید نشان دهنده شواهد موفّقیت کار باشد.

کلیه روابط عمومی های علاقه‌مند می‌توانند تا سی ام مهرماه سال جاری، آثار خود را به شکل فردی یا گروهی به دبیرخانه ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره باید به پایگاه اطلاع رسانی کنگره به نشانی اینترنتی www.icpr.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 88617577 تماس برقرار کنند.

تنظیم: هومن بهلولی