تبیان، دستیار زندگی
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا از ثبت بیش از 45 مسجد شهرستان در پورتال ملی مساجد كشور خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ه مناسبت سالروز جهانی مساجد

ثبت 45 مسجد شهرضا در پورتال ملی مساجد کشور

پورتال ملی مساجد کشور

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا از ثبت بیش از 45 مسجد شهرستان در پورتال ملی مساجد كشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام محمد حسن رهائی ضمن اعلام این خبر افزود: هدف از اجرای این طرح اطلاع‌رسانی و شناساندن برنامه‌های مساجد شهرستان به آحاد مردم و معرفی دستاوردها و فعالیت‌های مساجد است.

حجت الاسلام رهائی افزود: در اجرای این طرح به دنبال اهدافی همچون ایجاد رقابت‌سنجی میان پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مساجد و استمرار فعال‌سازی و تقویت برنامه‌های فرهنگی مساجد در راستای اهداف كشور می باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا آمار مساجد و حسینیه های فعال و غیر‌فعال شهرستان را حدود 200 مورد عنوان كرد و افزود: در همین رابطه تا‌كنون قریب به 45 مسجد شهرستان در پرتال ملی مساجد به آدرس www.tebyan-masajed.ir ثبت‌نام كرده‌اند.

وی در ادامه به مزایای طرح اشاره كرد و ادامه داد: امكان پیوستن به یك شبكه ملی مساجد كشور و ایجاد جایگاه اطلاع‌رسانی اختصاصی تحت عنوان وب سایت برای مساجد و زمینه حضور برترین مساجد شهرستان در جشنواره كشوری پورتال ملی مساجد است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا، در پایان با اشاره به شرایط ثبت مساجد در سایت پورتال مساجد كشور، خاطر‌نشان كرد: جهت ثبت‌نام در این سایت، هیئت امنای مساجد می‌توانند با تعیین یك نفر تحت عنوان كاربر و رابط فرهنگی مسجد حوزه فعالیت خود را در این سایت ثبت كرده و برنامه‌های فرهنگی را به نام مسجد در سایت اطلاع‌رسانی كنند.

شایان ذکر است : پورتال ملی مساجد کشور با حمایت امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی وهمت موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان با هدف گسترش فن‌آوری اطلاعات در مساجد کشور راه‌اندازی گردیده است.

تنظیم: هومن بهلولی