تبیان، دستیار زندگی
گزیده بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با رییس‌جمهور و اعضای هیأت دولت، در سایت فرهنگی اطلاع رسانی تبیان منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گرانی و کاهش قدرت خرید مردم باید علاج شود

مقام معظم رهبری

گزیده بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با رییس‌جمهور و اعضای هیأت دولت، در سایت فرهنگی اطلاع رسانی تبیان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، بخش سیاسی موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در گزارشی منتخب بیانات مقام معظم رهبری (دامة بركاة) در دیدار با اعضای هیئت دولت را منتشر كرد.

این دیدار در آستانه هفته دولت و در آخرین سال فعالیت دولت دهم برگزار شد كه موسسه تبیان آن را به خوبی پوشش خبری داده و گزیده بیانات رهبری را برای كاربران محیط مجازی و اعضای خانواده بزرگ تبیان منتشر كرد.

در این گزارش آمده است:«رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (پنجشنبه) در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت ضمن برشمردن برخی نقاط قوت دولت، اقتصاد مقاومتی را تنها راه ادامه روند پیشرفت کشور دانستند و تأکید کردند: استفاده از همه ظرفیت‌های بخش‌های دولتی و غیردولتی، اهتمام جدی به حل مشکلات زندگی مردم، مبارزه با مفاسد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و مبارزه با اسراف از لوازم اقتصاد مقاومتی است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار که در آغاز هفته دولت انجام شد با گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی، باهنر و همچنین شهید عراقی، تجلیل از این عزیزان را زنده نگه داشتن گفتمان انقلاب و ارزش شهادت دانستند. رهبر انقلاب هفته دولت را فرصتی برای تشکر از خدمات قوه مجریه و مسئولان و کارکنان دستگاه‌ها خواندند و افزودند: این هفته افزون بر فرصت ارائه گزارش و آشنا کردن مردم با حقایق و فعالیت‌های دولت، فرصتی برای ارزیابی درونی و بررسی نقاط قوت و ضعف قوه مجریه است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به عبور سریع فرصت‌های خدمت، رئیس جمهور و همکارانش را به مغتنم شمردن یک سال باقی مانده از عمر دولت دهم توصیه و خاطرنشان کردند: در همین یک سال نیز می‌شود کارهای بسیار مهم و بزرگی انجام داد. ایشان، سال چهارم فعالیت‌های دولت دهم را از دو جهت خارجی و داخلی مهم برشمردند و افزودند: قدرت‌های مستکبر همه توان خود را برای وادار کردن ایران به عقب‌نشینی به کار گرفته‌اند که دولت نیز باید با استفاده از همه توان و ظرفیت‌های کشور و ادامه روند پیشرفت‌ها، ‌این توهم باطل دشمنان را بر هم بزند. »

گفتنی است پیش از این نیز موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان با اطلاع رسانی به موقع، گزیده بیانات رهبری در حوزه های مختلف را به اطلاع كاربران محیط مجازی رسانده است.

متن كامل بیانات معظم له، در بخش سیاسی سایت قابل مشاهده است.

تنظیم: هومن بهلولی