تبیان، دستیار زندگی
برگزیدگان جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت به سفر آموزشی اعزام می‌شوند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قسمت کوچکی از پروژه


برگزیدگان جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت به سفر آموزشی اعزام می‌شوند.
قسمت کوچکی از پروژه

برگزیدگان جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت در قالب سفرهای آموزشی به کشورهای خارجی اعزام می شوند.

داود براتی دبیر اجرایی نخستین جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت با اعلام این خبر گفت: این جشنواره بزرگترین جشنواره ایثار و شهادت کشور است و قسمت کوچکی از پروژه بسیار بزرگی است که در پایان سال جاری به صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد و به عبارتی اختتامیه این جشنواره آغازی بر آن طرح محسوب می‌شود.

وی افزود: جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت برای نخستین بار در سطح کشور برگزار می‌شود و برگزاری آن مستلزم تلاش همه عوامل و دست‌اندرکاران است و بر آن هستند تا جذابیت‌های لازم را برای این منظور فراهم کنند تا فعالان این عرصه هرچه بیشتر در حوزه ایثار و شهادت فعالیت كنند.

براتی ادامه داد: این جشنواره از جمله جشنواره‌های منحصر به فردی است که خوشبختانه تا امروز استقبال بسیار خوبی از آن شده است به صورتی که عمق فعالیت در این حوزه فرهنگی کشور را نشان می‌دهد.

براتی خاطرنشان کرد: این جشنواره در نوع خود بی‌نظیر است زیرا تا به حال در کشور جشنواره‌ای با این موضوع در حوزه ایثار و شهادت به صورت فعال و نیمه فعال برگزار نشده و جا دارد تا از چنین برنامه‌هایی حمایت شود.

وی اضافه کرد: جوایز درنظر گرفته شده برای منتخبین جشنواره «لب تاپ» به همراه «مودم اینترنت» است که برای تشویق و ترغیب بیشتر فعالان این حوزه برای نفرات اول از هر گروه سفرهای آموزشی خارجی را در نظر گرفته‌ایم. سفرهای آموزشی در نظر گرفته شده عمدتا کشورهایی است که به صورتی فعال‌تر در عرصه نرم‌افزار و فضاهای سایبری فعالیت دارند تا بتوانیم به صورت معکوس برای مقابله با حملات تهاجم فرهنگی از آنها استفاده کنیم.

جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت در چهار حوزه وبلاگ، وب‌سایت، نرم‌افزار، کلیپ و تم تلفن همراه برگزار می‌شود. فراخوان شرکت در نخستین جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت از روز چهاردهم مردادماه 1391 آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

وی همچنین اظهاركرد: این جشنواره حدود 20 برگزیده خواهد داشت که در هر بخش پنج نفر انتخاب می‌شوند.

وی افزود: از جمله جوایز درنظر گرفته شده برای برگزیدگان این جشنواره می‌توان به «لب تاپ» برای نفرات دوم و سوم و مودم وایمکس ایرانسل با یک سال اشتراک رایگان برای نفرات چهارم و پنجم اشاره کرد. همچنین به جوانترین و مسن‌ترین نفرات شرکت کننده در این جشنواره جوایزی نفیس به رسم یادبود اهدا می‌کنیم.

جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت در چهار حوزه وبلاگ، وب‌سایت، نرم‌افزار، کلیپ و تم تلفن همراه برگزار می‌شود.

فراخوان شرکت در نخستین جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت از روز چهاردهم مردادماه 1391 آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

علاقه‌مندان به شركت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در زمینه‌های نرم‌افزار،كلیپ و تم تلفن همراه،وبلاگ و سایت از روز 14 مرداد تا 14 شهریورماه امسال به سایت جشنواره به نشانی www.isarclub.com ارسال كنند.

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع: ایسنا