تبیان، دستیار زندگی
رئیس جمهور با بیان اینکه هیئت دولت برنامه تقدیر ویژه ای از آقای محمد بنا مربی تیم ملی کشتی فرنگی دارد، گفت: در هیئت دولت تصویب شده است که نشان ملی شجاعت و لیاقت به ایشان تقدیم شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در المپیک بعدی باید جزو 10 کشور برتر باشیم


رئیس جمهور با بیان اینکه هیئت دولت برنامه تقدیر ویژه ای از آقای محمد بنا مربی تیم ملی کشتی فرنگی دارد، گفت: در هیئت دولت تصویب شده است که نشان ملی شجاعت و لیاقت به ایشان تقدیم شود.
احمدی نژاد در مراسم تجلیل از قهرمانان المیک

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور شامگاه شنبه مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران المپیک 2012 با بیان اینکه هیئت دولت برنامه تقدیر ویژه ای از آقای محمد بنا مربی تیم ملی کشتی فرنگی دارد، گفت: در هیئت دولت تصویب شده است که نشان ملی شجاعت و لیاقت به ایشان تقدیم شود و وزیر ورزش و جوانان باید به زودی مراسم ویژه‌ای برای تجلیل از این مربی ایرانی و اعطای نشان تصویب شده به وی برگزار کند.

رئیس جمهور تاکید کرد: نشان ملی با تصویب دولت و ازسوی رئیس جمهور به افراد ویژه اعطا می شود.

وی همچنین با بیان اینکه نتایج المپیک لندن باردیگر نشان داد هر جا تصمیمی گرفتیم و با یاد خدا اراده و حرکت کردیم موفق خواهیم شد، گفت: دو آوردگاه مهم بازیهای آسیایی و المپیک 2016 پیش روی است و بنده معتقدم باید در رده بندی مدالهای بازیهای آسیایی از جایگاه چهارم به مکان دوم صعود کنیم ضمن آنکه در بازیهای چهار ساله آینده المپیک برزیل نیز باید از مکان 17 فعلی به جزو 10 کشور برتر جهان ارتقا یابیم .

رئیس جمهور به افتخار آفرینی احسان حدادی در کسب مدال نقره المپیک اشاره و افزود: به نظر من احسان طلا گرفت و فقط پایش چند سانت منحرف شد.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه اگر اتفاقاتی بین فدراسیون جهانی کشتی و فدراسیون کشتی کشورمان پیش نمی آمد قطعاً کشتی گیران ما فنی ترین کشتی گیران المپیک معرفی می شدند، گفت:محمد بنا طبق قولی که پیش از آغاز بازیها دادند با تلاش و کوشش زیاد کشتی فرنگی ما را بر قله جهان نگاه داشتند.

دو آوردگاه مهم بازیهای آسیایی و المپیک 2016 پیش روی است و بنده معتقدم باید در رده بندی مدالهای بازیهای آسیایی از جایگاه چهارم به مکان دوم صعود کنیم ضمن آنکه در بازیهای چهار ساله آینده المپیک برزیل نیز باید از مکان 17 فعلی به جزو 10 کشور برتر جهان ارتقا یابیم

رئیس جمهور با اشاره به برخی سخنان در خصوص کناره گیری محمد بنا از تیم ملی کشتی فرنگی گفت:‌ محمد بنا باید تا شش المپیک دیگر بر مسند سرمربی گری ایران بماند و طلاهای دیگری برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

وی با بیان اینکه کشورمان در رقابتهای المپیک 53 ورزشکار اعزام کرد و توانست 12 مدال بدست آورد، گفت:چرا نباید 250 نفر به این مسابقات گسیل کنیم تا تعداد مدالهایمان افزایش یابد.معتقدم باید با هدف گذاری دقیق و برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از حداکثر توان در رشته های متنوع ورزشی زمینه عزیمت تعدادی بیشتری از ورزشکاران را در هر دو بخش زنان و مردان به دو آوردگاه پیش رو فراهم کنیم تا افتخار بیشتری نصیب ملت ایران شود.

بخش ورزشی تبیان


منبع : مهر