تبیان، دستیار زندگی
مسابقه بزرگ مۆانست با قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی سایت تبیان مازندران با حضور بیش از 21 هزار نفر برگزار شد .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور 21 هزار نفر در مسابقه بزرگ قرآن کریم در تبیان مازندران

مسابقه بزرگ قرآن کریم تبیان مازندران

مسابقه بزرگ مۆانست با قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی سایت تبیان مازندران با حضور بیش از 21 هزار نفر برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی، محمد باقر جعفرتبار روز شنبه 4 شهریور ماه ، با اعلام حضور بیش از 21 هزار شرکت کننده از سراسر کشور دراین مسابقه بزرگ قرآنی ، بیان داشت: این مسابقه از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران به منظور ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) ، آشنایی بیشتر با مفاهیم و ترجمه قرآن ، انس با کتاب وحی و همچنین ایجاد فضای قرآنی در سایت تبیان مازندران ، برگزار شد.

مسئول تبیان بابل با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در سایت تبیان مازندران افزود : مسابقات قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان همه ساله در سایت تبیان مازندران برگزار می شود که امسال نیز مسابقه بزرگ مۆانست با قرآن کریم با همکاری دارالقرآن الکریم و روابط عمومی این اداره کل از اولین روزهای ماه مبارک رمضان با طرح هر روز یک سوال از یک جزء قرآن کریم شروع و تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه یافت.

وی اضافه کرد: با توجه به روزانه بودن سوالات در مجموع 30 سوال از 30 جزء قرآن کریم در فضای مجازی سایت طرح شد که بیش از بیست و یک هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند که از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران به 65 نفر از برندگان مسابقه به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است ، سایت تبیان مازندران به آدرس اینترنتی www.tebyan-babol.ir دارای بخش های مختلفی از جمله، دارالقرآن، معارف اسلامی، فرزانگان، اجتماعی، فناوری و اطلاعات، ادبی و هنری، ورزشی و سیاسی است و همچنین در طول سال مسابقات به صورت هفتگی برگزار که به قید قرعه به برندگان ، جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

تنظیم: هومن بهلولی