تبیان، دستیار زندگی
منچستر و بایرن سرود قهرمانی سر داد لیگهای اروپایی روزهای پایانی خود را سپری می كنند و دربسیاری از كشورها، قهرمان آنها هم مشخص شده است. در انگلیس، شیاطین سرخ فوتبال اروپا، دو هفته مانده به اتمام رقابتها، قهرمانی خویش را مسجل ن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یونتوس به دنبال منچستر و بایرن سرود قهرمانی سر داد

لیگهای اروپایی روزهای پایانی خود را سپری می كنند و دربسیاری از كشورها، قهرمان آنها هم مشخص شده است. در انگلیس، شیاطین سرخ فوتبال اروپا، دو هفته مانده به اتمام رقابتها، قهرمانی خویش را مسجل نمودند و در هفته آخر مقابل اورتون یك بازی تشریفاتی را برگزار می كنند. و در پایان این دیدار جام قهرمانی لیگ برتر را تصاحب می كنند و جشن قهرمانی بر پا خواهند نمود. دراین فصل آرسنال به نایب قهرمانی رسید و نیوكاسل به مقام سومی دست یافت.

درآلمان، بایرن مونیخ در سی امین هفته بوندس لیگا، چهارهفته به پایان رقابتها برای هجدهمین بار قهرمان آلمان شد تا ركورد ی دست نیافتنی بر جای بگذارد.از این رقابتها دو هفته ی دیگر باقی است و رقابت اشتوتگارت بادورتمند بر سر مقام نایب قهرمانی دیدنی خواهد بود . در ایتالیا، یونتوس در هفته سی و دوم قهرمانی را جشن گرفت و دیدارهای دو هفته پایان را آسوده خاطر دنبال خواهد كرد. در سریA دو همشهری میلانی بر سر مقام دومی جدال دارند كه شانس اینتر بیشتر است.

در كشورهای فرانسه و اسپانیا همچنان رقابت بر سر قهرمانی ادامه دارد. در فرانسه لیون و مارسی و در اسپانیا رئال مادرید، دیپورتیو و لاكرونیا ورئال سوسیداد از شانسهای اصلی قهرمانی و نایب قهرمانی به شمار می آیند.