تبیان، دستیار زندگی
متخصصان این سازمان کار را بر روی نرم افزار شبیه سازی حریق آغاز کرده‌اند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آتش نشانی مشهد و مدیریت الکترونیکی حریق


پیشرفت 80 درصدی آتش نشانی مشهد در رابطه با ایجاد مدیریت الکترونیکی حریق

مدیریت الکترونیکی حریق

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، گفت: برنامه پنج ساله نشان می‌دهد که آتش نشانی مشهد در رابطه با ایجاد مدیریت الکترونیک حریق 80 درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه الیست 91، "حسن جعفری" با بیان این که نمایشگاه السیت 91 قویترین نمایشگاه در 5 سال گذشته است، گفت: آتش نشانی مشهد امروز یک الگو برای آتش نشانی‌های کشور است و شهر مشهد در زمینه السیت یک نمونه و الگوی کشوری به شمار می‌رود.


وی با اشاره به این که ما در آتش نشانی طرحی 5 ساله برای مدیریت الکترونیکی حریق داشتیم، افزود: امروز این طرح 80 درصد پیشرفت داشته و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با نرم افزارهای جامعی در السیت 91 حضور خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، ادامه داد: امروز سازمان‌های مختلف شهرداری مشهد رویکردی جدید در رابطه با IT دارند که ایجاد سهولت‌ در امر شهرسازی برای شهروندان نمونه کوچکی از آن است.

جعفری، تقویت ارتباطات سازمانی و کاهش بروکراسی اداری را از مهمترین دستاوردهای IT در سازمان‌ها دانست و ادامه داد: متخصصان این سازمان کار را بر روی نرم افزار شبیه سازی حریق آغاز کرده‌اند و امیدواریم بتوانیم در آینده ای نزدیک در این رابطه به موفقیت‌هایی دست یابیم.

وی تصریح کرد: غرفه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با ارائه نرم افزارهای این سازمان و نمایش یک ربات آتش نشان میزبان بازدید کنندگان از نمایشگاه خواهد بود.

شایان ذکر است پنجمین نمایشگاه السیت 1 لغایت 4 شهریورماه جاری در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.


منبع:پایگاه اله سیت

بخش حریم رضوی