تبیان، دستیار زندگی
کردن این نرم افزار جدیدترین تصاویر از آرامگاه اموات را در اختیار خانواده این عزیزان در سراسر جهان قرار دهیم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نرم افزار زیارت اهل قبور به صورت مجازی


ارائه نرم افزار زیارت اهل قبور به صورت مجازی در نمایشگاه السیت پنجم

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد، گفت: در نمایشگاه امسال نرم افزارهای ما در کامل‌ترین حالت خود ارائه خواهند شد و مردم می توانند با استفاده از نرم افزار GIS اموات خود را به صورت مجازی زیارت کنند.

"سید کمال الدین شاه چراغی" با بیان این که سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد با 10 نرم افزار جامع در نمایشگاه السیت پنجم حضور خواهد یافت، اظهار داشت: پختگی خدمات ارائه شده توسط سازمان‌های مختلف مهمترین ویژگی السیت 91 است.


زیارت مجازی اهل قبور

وی در ادامه گفت: با توجه به این که مدیران شهری برنامه ریزی‌های خود را برای نمایشگاه امسال از ماه های گذشته آغاز کرده اند در نتیجه قطعا ما امسال شاهد یک نمایشگاه قدرتمند خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهردای مشهد با اشاره به این که شهر الکترونیک نیاز امروز مردم است و زیر ساخت‌هایی که در مشهد وجود دارد این شهر را مستحق داشتن امکانات بیشتر کرده است، افزود: با تلاش مدیران شهری امروز ما شاهد فاصله زیاد مشهد در مقایسه با دیگر شهرهای ایران در این زمینه هستیم.

شاه چراغی تصریح کرد: نرم افزار GIS شاخص‌ترین نرم افراز سازمان فردوس‌ها در نمایشگاه السیت پنجم خواهد بود و ما موفق شدیم با بروز کردن این نرم افزار جدیدترین تصاویر از آرامگاه اموات را در اختیار خانواده این عزیزان در سراسر جهان قرار دهیم.

وی با بیان این که سازمان فردوس‌ها همه نرم افزارهای کاربری خود را به نمایشگاه السیت 91 خواهد آورد، گفت: هم اکنون در حدود 350هزار متوفی در بهشت رضا مدفون هستند، از ماه ها قبل اطلاعات مورد نیاز این اموات از اولین نفر اسکن شده و امروز ما شاهد تشکیل یک بایگانی کامل از تمام اموات مدفون در بهشت رضا هستیم.

مدیر عامل سازمان فردوس ها ادامه داد: نرم افزار AVL (کنترل خودروها)، نرم افزار مانیتورینگ وضعیت مراجعه کنندگان و نسخه‌های اسکن شده اطلاعات اموات از مواردی است که در غرفه سازمان فردوس ها در نمایشگاه السیت در دسترس بازدیدکنندگان قرار خواهد داشت.

شایان ذکر است پنجمین نمایشگاه السیت 1 لغایت 4 شهریورماه جاری در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.


منبع: پایگاه اله سیت

بخش حریم رضوی