تبیان، دستیار زندگی
این جشنواره در5 حوزه شهر سازی و معماری، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیك، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین جشنواره ایده پردازی شهر الکترونیک


رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد خبر داد: برگزاری نخستین جشنواره ایده پردازی شهر الكترونیك رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد از جشنواره ایده پردازی شهر الكترونیك در مدیریت شهری همزمان با پنجمین نمایشگاه بین المللی السیت خبر داد.

جشنواره ایده پردازی شهر الکترونیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید قاسمی با بیان این مطلب افزود:

این جشنواره در5 حوزه شهر سازی و معماری، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیك، فرهنگی و اجتماعی و فنی و عمران مرتبط با شهروند و دولت الكترونیك برگزار خواهد شد.

وی با بیان ضرورت اجرای این جشنواره در معرفی فعالیت ها و دستاوردها در زمینه شهروند الكترونیك خاطر نشان كرد: با توجه به اینکه امكان ثبت همزمان ایده در محل نمایشگاه و امتیاز دهی توسط كمیته‌های تخصصی در این جشنواره وجود دارد، شانس بیشتری جهت انتخاب ایده های برتر برای شركت كنندگان حضوری فراهم آمده است.

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: با ثبت مشخصات ایده پرداز در سامانه ایده های مدیریت شهری، پس از بررسی در كمیسیون های مربوطه و تبدیل به طرح های اجرایی، برای ارائه به مدیران شهری ارسال خواهد شد.

قاسمی اضافه کرد: با توجه به مدت زمان كوتاه از راه اندازی سامانه ایده‌های مدیریت شهری و جذب 815 ایده، شاهد استقبال متخصصان، نخبگان و ایده پردازان در حوزه مدیریت شهری از غرفه گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در محل تالار فردوسی پنجمین نمایشگاه بین المللی السیت مشهد خواهیم بود.


منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

بخش حریم رضوی