تبیان، دستیار زندگی
جموعه به شرح زندگینامه حضرت زهرا (س) در قالب داستان و چند تن از زنان برگزیده تاریخ اسلام می پردازد كه در قالب بخشهای مختلفی چون: ادعیه منتسب به حضرت فاطمه، داستان، احادیث، سور و سوگ و … ارائه می گردد. آثار ماندگار : این بخش ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی عترت حضرت زهرا سلام الله علیها

حضرت زهرا سلام الله علیها

این مجموعه به شرح زندگینامه حضرت زهرا (س) در قالب داستان و چند تن از زنان برگزیده تاریخ اسلام می پردازد كه در قالب بخشهای مختلفی چون: ادعیه منتسب به حضرت فاطمه، داستان، احادیث، سور و سوگ و … ارائه می گردد.


آثار ماندگار :

این بخش به دو قسمت اشعار و متون برگزیده تقسیم می گردد، در قسمت اشعار 39 شعر از اشعار شاعران معاصر در مورد حضرت فاطمه سلام الله علیها همراه با قرائت وجود دارد و در قسمت متون برگزیده سخنرانی دكتر شریعتی در حسینیه ارشاد درباره شخصیت و شرح حال حضرت فاطمه (س) گنجانده شده است.


بانوان برگزیده :

در این قسمت بانوان فداكار و برگزیده اسلام معرفی می شوند كه زندگانی ایشان، سرنوشت و فداكاریهایشان در قالب متن ارائه می گردد.


نیایش :

در این قسمت متن دعای توسل، دعای نور، حدیث كساء، نماز حضرت زهرا (س) و زیارت حضرت زهرا (س) به همراه قرائت و ترجمه ارائه می گردد.


كتابشناسی :

در این بخش كتابشناسی حضرت فاطمه (س) صورت گرفته كه نام كتاب، نویسنده، مترجم، تاریخ انتشار،‌ ناشر، محل نشر، قطع، شماره صفحه و توضیحاتی در مورد كتاب ارائه می گردد.


جستجو :

این بخش به دو قسمت واژگان و موضوعات تقسیم می شود. در قسمت واژگان علاوه بر معنی واژه ها امكان تغییر زبان به فارسی و عربی، شنیدن و چاپ 55 حدیث آن حضرت به صورت خوشنویسی وجود دارد.


روایت زندگی :

در این قسمت زندگی حضرت فاطمه(س) در قالب 20 داستان به همراه تصاویر و اشعار روایت می شود .


پرسش و پاسخ :

در این بخش پرسشهایی با پاسخ چهارگزینه ای در مورد حضرت فاطمه(س) مطرح می گردد.


سرگرمی :

این بخش به دو قسمت قصه و بازی تقسیم می شود. در قسمت قصه، داستانهایی برای کودکان و نوجوانان در مورد حضرت فاطمه(س) همراه با متن و تصویر، روایت می شود و درقسمت بازی، بازی مهیج و زیبایی همراه با تصاویر متحرك ارائه شده است.


سور و سوگ :

این بخش مربوط به مدایح و مراثی حضرت فاطمه (س) همراه با تصویر می باشد .


گفته های جاودان :

این بخش به دو قسمت خطابه و احادیث تقسیم می شود. در قسمت خطابه بخشی از خطبه های حضرت فاطمه (س) همراه با ترجمه فارسی ارائه گردیده و در قسمت احادیث 55 حدیث همراه با ترجمه فارسی و قرائت حدیث ارائه می شود.

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.