تبیان، دستیار زندگی
در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم غرفه های موسسات مختلفی در بخش رسانه های دیجیتال حضور دارند از آن جمله می توانند به پایگاه اطلاع رسانی تعزیه سرا اشاره کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غرفه تعزیه سرا در نمایشگاه

تعزیه سرا

در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم غرفه های موسسات مختلفی در بخش رسانه های دیجیتال  حضور دارند از آن جمله می توانند به پایگاه اطلاع رسانی تعزیه سرا اشاره کرد.

این پایگاه اطلاع رسانی با برند تعزیه سرا فعالیت خود را از سال 88 توسط یکی از تعزیه دوستان کاشانی شروع کرد و تا امروز موفقیت های بسیاری را کسب کرده اند.

پایگاه اطلاع رسانی تعزیه سرا توانست در بین اساتید تعزیه خوانی و دوستاران تعزیه اعتبار زیادی را کسب کند.

فعالیت های شاخص این موسسه شامل: راه اندازی اولین سایت تخصصی در رابطه با تعزیه خوانی در ایران و جهان،تولید و عرضه اولین مجموعه های تعزیه خوانی تصویری فشرده، تولید و عرضه اولین گلچین صوتی تعزیه خوانی مناسب برای ماشین و موبایل، بخش دیگر فعالیت های این پایگاه عکس برداری اختصاصی از مجالس برگزار شده در سراسر کشور، جمع آوری مشخصات ذاکرین برای اولین بار و قرار دادن در سایت تعزیه سرا، کمک و همکاری در برگزاری مجالس تعزیه خوانی در کاشان و حومه، برپایی اولین غرفه اختصاصی تعزیه خوانی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن تهران می باشد.

گفتنی است، بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 24 مرداد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) دایر می باشد.

گزارش: مونا ناصرپور

تنظیم: هومن بهلولی