تبیان، دستیار زندگی
سایت تبیان اردو از سال 83 برای راهنمایی خوانندگان اردو زبان در زمینه‌هایی مثل تاریخ اسلام، عقاید اسلامی، تبلیغ فرهنگ اسلامی، اطلاعاتی در مورد ایران و ادبیات ایران و تحلیل خبر روی محیط مجازی قابل ملاحظه است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دبیر سایت تبیان اردو در غرفه تبیان

غرفه تبیان در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم

سایت تبیان اردو از سال 83 برای راهنمایی خوانندگان اردو زبان در زمینه‌هایی مثل تاریخ اسلام، عقاید اسلامی، تبلیغ فرهنگ اسلامی، اطلاعاتی در مورد ایران و ادبیات ایران و تحلیل خبر روی محیط مجازی قابل ملاحظه است. فعالیت‌های سایت شامل: تهیه مطالب صحیح و معتبر در زمینه‌های مذهبی، سیاسی، ادبی، اجتماعی و فرهنگی؛ تهیه اخبار موثق بین‌المللی مخصوصا اتفاقاتی که در دنیای اسلام رخ می‌دهد همراه با ارائه تحلیل اخبار از طرف متخصصین؛ ارائه فایل‌های صوتی و تصویری و آلبوم تصاویر جذاب؛ پرداختن حوادث مهم تاریخی و مذهبی در قابل ویژه نامه به مخاطب ارائه می‌شود. بررسی مسائل مطرح شده مخاطبان و حل آن‌ها از طریق کمک تیم متخصصان تبیان و برخی از مخاطبین برای دسترسی آسان و سریع مخاطبان به صحیح ترین پاسخ و راه حل. (تعامل بین مخاطب و ما)

خانم حمیدی، 31 ساله، متولد تهران، دانشجوی فوق لیسانس زبان و ادبیات اردو در دانشگاه تهران، دارای سابقه تدریس، ترجمه و تحقیق در زمینه‌های مربوط به زبان اردو و دبیر سایت اردوی تبیان.

خانم حمیدی امروز(یکشنبه - ٢٢ مرداد) از ساعت ١٧:٣٠ در نمایشگاه قرآن، غرفه تبیان میزبان شما کاربران عزیز و بازدیدکنندگان گرامی می‌باشند.

بخش روابط عمومی تبیان