تبیان، دستیار زندگی
وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایران در حال حاضر در تولید نرم افزارهای قرآنی در جهان اسلام جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسینی: ایران جایگاه نخست تولید نرم افزارهای قرآنی را در جهان اسلام دارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایران در حال حاضر در تولید نرم افزارهای قرآنی در جهان اسلام جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی، سید محمدحسینی، وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی قرآنی در مراسم رونمایی از چهار نرم افزار قرآنی که شامگاه روز گذشته در بزرگترین رویداد معنوی جهان اسلام برگزار شد، اظهار کرد:  خوشبختانه خادمان قرآنی در سال های اخیر اقدامات بسیار ارزنده ای را در زمینه تولید نرم افزارهای قرآنی انجام داده اند و ما اکنون در تولید این محصولات در جهان اسلام جایگاه اول را به خود اختصاص داده ایم.

وی با تاکید براینکه در نمایشگاه های خارج از کشور تاکنون استقبال چشمگیری از نرم افزارهای قرآنی که ایران طراحی و تولید کرده، شده است، تصریح کرد: ما با ترجمه کلام الله مجید می توانیم پیام رسول اکرم (ص) و اهل بیت (ع) را به گوش جهانیان برسانیم.

حسینی عنوان کرد: همه جا حرف حق به گوش مردم خریدار حق می رسد. در طول تاریخ مخالفان اهل منطق نبوده اند و با روش های غیرمنطقی سعی کرده اند به اسلام لطمه بزنند، با این وجود ا قرآن همیشه پایدار بوده و خواهد بود.

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قرآن همیشه طراوت و تازگی خودش را دارد. ما به عنوان عضوی از مسلمانان جهان اسلام باید روزی که درباره این کتاب آسمانی از ما می پرسند، شرمنده آن نباشیم.

وی در خاتمه تاکید کرد: هرچه بیشتر بتوانیم از ابراز هنراستفاده کنیم پیامی را که می خواهیم به گوش جهانیان برسانیم، دلنشین تر خواهد شد.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 25 تیرماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرده است و تا 24 مرداد ادامه دارد.

گزارش: ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه قرآن کریم

تنظیم: هومن بهلولی