تبیان، دستیار زندگی
سایت تبیان انگلیسی، محیط و فضای اطلاع رسانی امن و مطمئن در زمینه موضوعات مورد نیاز جامعه می‌باشد که با ارائه اطلاعات موثق و صحیح در زمینه موضوعات مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و سیاسی، ارائه کلیپ‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری و گااری تصاویر جذاب و دیدنی در .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دبیر سایت تبیان انگلیسی در غرفه تبیان

غرفه تبیان در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم

سایت تبیان انگلیسی، محیط و فضای اطلاع رسانی امن و مطمئن در زمینه موضوعات مورد نیاز جامعه می‌باشد که با ارائه اطلاعات موثق و صحیح در زمینه موضوعات مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و سیاسی، ارائه کلیپ‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری و گااری تصاویر جذاب و دیدنی در بخش سرگرمی، ارائه ویژه نامه‌های دینی و مذهبی با توجه به مناسبات مختلف اسلامی،‌ ارائه ویژه نامه‌های مختلف با توجه به رویدادهای به روز در جهان؛ بهترین، مناسب ترین، به روزترین و جذاب ترین اخبار، اطلاعات و مقالات را به زیان انگلیسی را در کشورمان منتشر می‌کند.

آقای محمدرضا صامتی، 31 ساله، متولد تهران، لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی، دارای بیش از 5 سال سابقه فعالیت مستمر در زمینه تالیف و ترجمه در موسسات و خبرگزاری‌های مختلف، فعالیت به عنوان نویسنده، شاعر و مترجم، دارای 3 اثر چاپ شده و دبیر سایت انگلیسی تبیان.

آقای صامتی امروز (5 شنبه – 19 مرداد) از ساعت ١٧ تا ٢٢، در نمایشگاه قرآن، غرفه تبیان میزبان شما کاربران عزیز و بازدیدکنندگان گرامی می‌باشند.

بخش روابط عمومی تبیان