تبیان، دستیار زندگی
قاسم رضایی پس از كسب سومین نشان طلای ایران در بازی‌های 2012 لندن گفت: بسیار خوشحالم كه كشتی فرنگی جهان مقابل ایران تعظیم كرد و ما توانستیم شاخ روس‌ها را بشكنیم!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كشتی فرنگی جلوی ایران تعظیم كرد


قاسم رضایی پس از كسب سومین نشان طلای ایران در بازی‌های 2012 لندن گفت: بسیار خوشحالم كه كشتی فرنگی جهان مقابل ایران تعظیم كرد و ما توانستیم شاخ روس‌ها را بشكنیم!

قاسم رضایی

دارنده نشان طلای وزن 96 كیلوگرم كشتی فرنگی در بازی‌های المپیك اظهار كرد: از اینكه باعث قهرمانی كشتی فرنگی ایران در بازی‌های المپیك شدم بسیار خوشحالم، این قهرمانی‌ها نتیجه زحمات محمد بنا و سایر مربیان تیم ملی بود.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینكه آیا پس از دو سال خانه‌نشین بودن و دعوت نشدن به اردو فكر می‌كردی كه در لندن قهرمان شوی؟ خاطرنشان كرد: من بعد از بازی‌های پكن كه ناكام بودم و نتیجه نگرفتم هر لحظه آرزو داشتم در المپیك بعدی حضور پیدا كنم. آن زمان گفتم كه المپیك هنوز برایم تمام نشده است. خواست خدا بود كه در لندن قهرمان شدم.

رضایی در پاسخ به این سوال كه آیا قبل از فینال فكر نمی‌كردی كه داوری به سود روس‌ها باشد؟ گفت: قبل از مسابقه می‌دانستم كه قاسم رضایی به تنهایی در یك طرف است و كشتی‌گیر روس، داوران و سایر عوامل در طرف دیگر. همه تلاشم را كردم كه بهانه دست‌شان ندهم. از سه پیروزی كه در دور مقدماتی داشتم راضی نبودم و دوست داشتم با بهترین نفرات این وزن مسابقه دهم.

من بعد از بازی‌های پكن كه ناكام بودم و نتیجه نگرفتم هر لحظه آرزو داشتم در المپیك بعدی حضور پیدا كنم. آن زمان گفتم كه المپیك هنوز برایم تمام نشده است. خواست خدا بود كه در لندن قهرمان شدم

دارنده نشان طلای وزن 96 كیلوگرم كشتی فرنگی در پایان با بیان اینكه شاخ روس‌ها را شكستیم به خبرنگاران گفت: كشتی فرنگی جهان جلوی ایران تعظیم كرد و ما توانستیم قدرت را از روس‌ها بگیریم. امیدوارم توانسته باشیم دل مردم را شاد كنیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع : ایسنا