تبیان، دستیار زندگی
سالی که گذشت همراه شما در شبکه اجتماعی، روزهای خوب و خاطره‌انگیزی را سپری کردیم. تلاش ما همواره در جهت فراهم سازی محیطی سالم و امن، با بهره‌مندی از امکانات به‌روز بوده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امكانات جدید در شبکه اجتماعی تبیان

پیام شبکه اجتماعی

دوستان و همراهان گرامی، سلام:

سالی که گذشت همراه شما در شبکه اجتماعی، روزهای خوب و خاطره‌انگیزی را سپری کردیم. تلاش ما همواره در جهت فراهم سازی محیطی سالم و امن، با بهره‌مندی از امکانات به‌روز بوده است.


 فعالیت نزدیک به 16000 عضو در کنار یکدیگر، یکی از افتخاراتی است که با همکاری همراهان گرامی به آن دست یافته‌ایم. به پاس قدردانی از شما، امسال با عنایت پروردگار و تلاش  متخصصین و مسئولین، بیش از 12 امکان جدید به این مجموعه اضافه گردید.

این امکانات عبارت است از:

راه‌اندازی بخش گفتگو (چت آنلاین)، که کاربران از این طریق می‌توانند با همراهان آنلاین خود ارتباط برقرار نمایند.

اشتراک فیلم با فرمت‌های mp4، mov، flv، wmv و ... تا حجم 10Mb و اشتراک صوت، از دیگر افزونه‌های جدید شبکه محسوب می‌شود که نقش عمده‌ای در اطلاع رسانی اخبار به روز و تعامل بیشتر کاربران دارد.

بارگذاری صوت با حجم 5Mb و فرمت MP3 از دیگر امکاناتی است که به دلیل استفاده آسان، مورد استقبال قرار گرفته است.

نظردهی به مقالات و همه پرسی در مورد موضوعات روز از مقتضیات شبکه اجتماعی است، از این‌رو با ایجاد امکان نظرسنجی اطلاع از نظرات سایرین با سهولت بیشتری انجام می‌پذیرد.

افزون بر ثبت یادداشت، کاربران می‌توانند مطلب خود را پس از بارگذاری، ویرایش کرده و سطح دسترسی سایرین را به مطالب خود، تعریف نمایند. خوانندگان مطلب نیز با ارائه نظرات، در قالب پسندیدم و نپسندیدم (like & dislike)، رضایت خود را از مطلب ثبت شده اعلام می‌نمایند.

با قابلیت به اشتراک گذاری مطالب، اعضا می‌توانند در صورت علاقه‌مندی به مطلب همراهان خود آن‌ها را برای سایرین به اشتراک بگذارند.

اطلاع از تاریخ تولد همراهان، در کنار صفحه با قابلیت ارسال پیام، از دیگر ویژگی‌های جالب به شمار می‌رود که منجر به تعامل بیشتر میان دوستان خواهد بود.

تجمیع رخدادهای ارسالی، تغییر کلی در ساختار ظاهری و بهینه سازی امکانات قبلی، همگی در جهت رضایت بیشتر شما دوستان و همراهان گرامی صورت پذیرفته است.

امید است با عنایت پروردگار و تلاش و همت روزافزون، بتوانیم گام‌های موثرتری در جهت سرافرازی میهن عزیزمان برداریم.

و در کلام آخر می‌گوییم که: تبیان، همراه همیشگی لحظه‌های شما


باشگاه كاربران تبیان