تبیان، دستیار زندگی
عاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی خطاب به مهدی بی باك مهندس مهرعلیزاده: آفرین بر این جوان متعهد و نیك اندیش اوایل فروردین ماه سال جاری تیم تكواندو كشورمان جهت حضور درمسابقات كاپ آزاد عازم كشور هلند شد، یكی از بازیكنان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام تبریك و تقدیر معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی خطاب به مهدی بی باك

مهندس مهرعلیزاده: آفرین بر این جوان متعهد و نیك اندیش

اوایل فروردین ماه سال جاری تیم تكواندو كشورمان جهت حضور درمسابقات كاپ آزاد عازم كشور هلند شد، یكی از بازیكنان این تیم مهدی بی باك بود كه بعد از حدود 2 سال مصدومیت برای اولین بار عازم یك تورنمنت شده بود. اما او در دور اول طبق قرعه باید با حریفی از كشور اسرائیل روبرو می شد.

این تكواندو كار شایسته كشورمان كه از رویارویی با حریف اسرائیلی خودداری كرده بود، در بازگشت به تهران با حضور در دفتر مركزی خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا) مصاحبه ای را با گروه رزمی این خبرگزاری تحت عنوان« آرمان های كشورم را به طلای المپیك هم نمی فروشم» انجام داد.

در پی این مصاحبه مهندس مهرعلیزاده معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با ارسال نامه ای به خبرگزاری ورزش ایران از این تكواندو كار با اخلاق ایرانی تقدیر كرد.

متن پیام رییس سازمان تربیت بدنی به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی»

آفرین براین جوان متعهد و نیك اندیش كه علاوه بر پیرایش بدنی برای مقابله با حریفان ورزشی در پیرایش روح و روان هم گوی سبقت را ربوده و در راستای حمایت از مردم مظلوم و دفاع از حریم اعتقاد، ایمان و آرمان  به همدردی و هم دلی فلسطینیان مظلوم و ستمدیده پرداخته و با چشم پوشی از پیروزی حتمی از مقابله با حریف معرفی شده از سوی اشغالگران فلسطین مظلوم ، خودداری نموده است.

آفرین بر این جوان و همه جوانان متعهد و فهیم ایرانی كه این چنین می اندیشند و افتخار ایران اسلامی هستند.