تبیان، دستیار زندگی
حضور علیرضا مهدپور کارشناس اقتصاد که به قول خودش از کاربران نسل اولی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان بوده و دوباره دیدن مسئولین تبیانی را یک سعادت دانسته و گفت: متاسفم که مدتی است از تبیان دور مانده ام . در ادامه به گفتگویی کوتاه که درون غرفه صورت گرفته
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان باید بهترین باشد

غرفه تبیان در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم

حضور علیرضا مهدپور کارشناس اقتصاد که به قول خودش از کاربران نسل اولی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان بوده و دوباره دیدن مسئولین تبیانی را یک سعادت دانسته و گفت: متاسفم که مدتی است از تبیان دور مانده ام . در ادامه به گفتگویی کوتاه که درون غرفه صورت گرفته است اشاره می کنیم .

- چه مدت است که با موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان آشنا هستید؟

از دوران مدرسه با این سایت آشنا شدم.

- چه نظری در خصوص سایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان دارید؟

من با سایت تبیان بزرگ شدم و با هم همراه شدیم و در تمام امور با هم بودیم و من از آن استفاده می کنم. به نظرم سایت کاملی است زیرا اگر مانند بسیاری از سایت های دیگر بزرگ نمی شد و رشد نکرده بود نمی توانستم از آن استفاده کنم امیدوارم من هم به همان اندازه که این سایت بزرگ شده است و رشد کرده است ، رشد کرده باشم .

- از کدام بخش سایت بیشترین استفاده را می برید؟

من از تمام بخش های سایت استفاده می کنم ولی بیشتر مقالات بخش اقتصاد آن را مطالعه می کنم، امیدوارم که همیشه این سایت بتواند در ارائه مطالب و مقالات خود موفق باشد.

- از نظر شما سایت تبیان چند ساله است ؟

من مدت 9 سال است که با سایت تبیان آشنا هستم و فکر می کنم با وجود تغییرات بوجود آمده در این سایت می توان گفت همان 9 سال یا 10 سال است.

- اگر بخواهید به سایت تبیان توصیه ای کنید؟

تبیان باید همان طور که سعی می کند در هر چیزی اول باشد سعی کند در تمام مسائلی که ورود پیدا می کند بهترین باشد.

مصاحبه: مونا ناصرپور

تنظیم: هومن بهلولی