تبیان، دستیار زندگی
در دهمین روز رقابت‌های المپیك لندن شش نماینده ایران در رشته‌های مختلف برابر حریفان خود به میدان می‌روند و در این میان احسان حدادی كار خود را در مرحله مقدماتی آغاز خواهد كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چشم امید دوومیدانی به حدادی


در دهمین روز رقابت‌های المپیك لندن شش نماینده ایران در رشته‌های مختلف برابر حریفان خود به میدان می‌روند و در این میان احسان حدادی كار خود را در مرحله مقدماتی آغاز خواهد كرد.

روز دهم بازی‌های المپیك لندن فردا (دوشنبه) در حالی پیگیری می‌شود كه شش ورزشكار از ایران در رشته‌های مختلف به میدان می‌روند. احمدرضا طالبیان از ساعت 13 در رشته قایقرانی کایاک تک نفره 1000 متر مردان نخستین مسابقه خود در لندن را آغاز می‌كند.

احسان حدادی

به فاصله زمانی 30 دقیقه پس از آغاز مسابقه قایقرانی ، احسان حدادی امید اول كسب مدال طلای ایران در دومیدانی (پرتاب دیسك)، در ورزشگاه المپیك لندن كارش را شروع می‌كند. پس از مسابقه او لیلا رجبی تنها نماینده زن دومیدانی ایران در المپیك لندن در رشته پرتاب وزنه كار خود را آغاز می‌كند.

ورزشگاه المپیك لندن پس از نمایش حدادی و رجبی شاهد مسابقه دوی 800 متر سجاد مرادی خواهد بود. باید دید مرادی نیز می‌تواند همانند رضا قاسمی فراتر از انتظار كار كند و نمایش تحسین برانگیزی داشته باشد و ركورد خوبی به جای بگذارد؟ این در حالی است كه مرادی اعلام كرده به دلیل مصدومیت آمادگی چندان بالایی ندارد.

اما از ساعت 16:30 فردا امید نوروزی كشتی‌گیر فرنگی كار ایران در وزن 60 كیلوگرم روی تشك می‌رود. پیش از این محمد بنا سرمربی تیم كشتی فرنگی برای موفقیت نوروزی در المپیك اظهار امیدواری كرده بود.

در آخرین مسابقه برای نمایندگان ایران در دهمین روز المپیك نواب نصیر شلال وزنه بردار دسته 105 كیلوگرم بخت خود را برای گرفتن مدال می‌آزماید و تلاش می‌كند تا سرانجام خوشرنگ‌ترین مدال را برای كاروان وزنه‌برداری به ارمغان بیاورد.

**برنامه بازی‌های نمایندگان ایران در دهمین روز المپیك

دوشنبه 16 مرداد (6 آگوست)

ساعت13: قایقرانی کایاک تک نفره 1000 متر مردان- احمدرضا طالبیان

ساعت13:30: پرتاب دیسک مرحله مقدماتی – احسان حدادی (ورزشگاه المپیک)

ساعت14:15: پرتاب وزنه زنان مرحله مقدماتی – لیلا رجبی (ورزشگاه المپیک)

ساعت14:20 :دوی 800 متر مرحله اول - سجاد مرادی (ورزشگاه المپیک)

ساعت16:30: كشتی فرنگی وزن 60 کیلوگرم امید نوروزی- وزن 84 کیلوگرم حبیب الله اخلاقی – وزن 120 كیلوگرم بشیر باباجان زاده (ورزشگاه ExCel)

ساعت22:30: وزنه برداری دسته 105 كیلوگرم - نواب نصیر شلال (ورزشگاه ExCel)

بخش ورزشی تبیان

منبع: ایسنا