تبیان، دستیار زندگی
نظم و مداوم را از مرحوم دهداری فرا گرفته ام بازیكنان پیروزی باید برای مردم و با هدف شادكردن آنان بازیهای خوبی را انجام دهند . درحال حاضرتمرینات بدنسازی خود را با جدیت ادامه می دهم و 75 درصد از بینایی چشم راست خود را نیز به دس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احمدرضا عابد زاده:

تمرین منظم و مداوم را از مرحوم دهداری فرا گرفته ام

بازیكنان پیروزی باید برای مردم و با هدف شادكردن آنان بازیهای خوبی را انجام دهند

.

درحال حاضرتمرینات بدنسازی خود را با جدیت ادامه می دهم و 75 درصد از بینایی چشم راست خود را نیز به دست آورده ام كه امیدوارم در ادامه بینایی كامل خود را بازیابم.

احمدرضا عابدزاده در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) افزود: گر چه با مشكلاتی در گفتار و نحوه نوشتن مواجه می باشم، لذا در صورت فراهم شدن شرایط لازم، به عنوان مربی، بازگشتی دوباره به فوتبال خواهم داشت.

وی ادامه داد: علیرغم عشق وعلاقه  موجود نسبت به تیم های استقلال و سپاهان با خود عهد كرده ام كه در كنار تیم فوتبال پیروزی باقی بمانم و بنا به خواسته مردم، به كار مربیگری در این تیم بپردازم.، گر چه به هیچ مسوولی رو نخواهم انداخت و نظر مردم مبنای اصلی تصمیم گیری من است.

عابد زاده  در مورد انجام تمرینات منظم خود گفت: موفقیت در ورزش در گرو انجام تمرینات منظم و در زمان تعیین شده است، كه این موضوع را ازمرحوم دهداری و مربیانی مانند رسول كربكندی فرا گرفته و همواره به كار بسته ام.

كاپیتان سابق تیم ملی فوتبال و باشگاه پیروزی با اشاره به مشكلات موجود در این تیم اظهار داشت: پیروزی و استقلال تیم های بزرگی هستند كه همواره مورد علاقه مردم هستند، ولی در این مقطع زمانی، بحث مشكلات مادی و عدم پرداخت دستمزد بازیكنان باعث بروز مسایل مختلفی در تیم پیروزی شده است، كه به سهم خود از تمامی بازیكنان این تیم تقاضا را دارم، به فكر مردم و عشق و علاقه آنان نسبت به تیم مورد علاقه خود ونتایج آن باشند وعلیرغم این مشكلات تمام تلاش خود را برای انجام بازیهای مطلوب انجام دهند تا به تدریج و با تلاش مسوولین تیم، این مشكلات برطرف شود.

عابد زاده در خاتمه بر كاهش اقبال عمومی نسبت به حضور دراستادیوم های ورزشی و تماشای مسابقات فوتبال به دلیل عنوان گرایی برخی بازیكنان و گرایش آنان به سمت مسایل مادی در مقابل حضور موفق در میادین مسابقه تاكید كرد.