تبیان، دستیار زندگی
وزنه‌بردار دسته 85 کیلویی ایران گفت: چرا باید همواره وزنه‌برداران چراغ اول کاروان ورزش ایران را در المپیک‌های مختلف روشن کنند؟ خبرگزاری فارس: رستمی: نمی‌دانم چرا باید همیشه وزنه‌برداری چراغ اول کاروان المپیکی ایران را روشن کند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کیانوش رستمی:به رکورد المپیک حمله می‌کنم


وزنه‌بردار دسته 85 کیلویی ایران گفت: چرا باید همواره وزنه‌برداران چراغ اول کاروان ورزش ایران را در المپیک‌های مختلف روشن کنند؟


رستمی

کیانوش رستمی که چند روزی تمرینات خود را برای حضور موفق در المپیک در سالن اکسل لندن زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کند در خصوص حریفانش در این رقابت‌ها گفت: مهمترین حریفانم از چین، بلاروس و سهراب مرادی از ایران هستند. اینها همه وزنه‌بردارانی هستند که طی دو سال گذشته از رقیبان اصلی من به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: برای حضور موفق در المپیک تمرینات خوبی را چه در ایران و چه در لندن پشت سر گذاشته‌اند و اگر بتوانم رکوردهای خودم را که مجموع آن 399 کیلوگرم می‌شود؛ در المپیک هم به ثبت برسانم، حد نصاب جدیدی در دسته 85 کیلوگرم وزنه‌برداری المپیک به ثبت خواهد رسید.

رستمی تأکید کرد: ابتدا برای کسب مدال طلا تمام تلاشم را خواهم کرد و در صورتی که این اتفاق بیفتد با صلاحدید کادر فنی و کوروش باقری به رکورد المپیک حمله می‌کنم.

وی با بیان اینکه جو المپیک با تمام مسابقات فرق دارد افزود: طی روزهای گذشته چندین بار به سالن مسابقات رفته‌ام تا با جو مسابقه آشنا شده و بتوانم آماده حضور در رقابت حضور در جمعه‌شب شوم، با این حال معتقدم روحیه‌ام طوری است که مسابقات جهانی و المپیک برایم فرقی ندارد و فقط چون المپیک چهار سال یک بار برگزار می‌شود شرایط حساس است.

وزنه بردار 85 کیلویی ایران یادآور شد: می‌خواهم از فرصت‌های کوچک نهایت استفاده را کرده و به مردم ایران قول می‌دهم دست پر به کشور باز گردم

وزنه بردار 85 کیلویی ایران یادآور شد: می‌خواهم از فرصت‌های کوچک نهایت استفاده را کرده و به مردم ایران قول می‌دهم دست پر به کشور باز گردم.

وی در پایان با بیان اینکه چرا باید همیشه وزنه‌برداری چراغ اول را روشن کند افزود: از المپیک 48 لندن همواره همینطور بوه است اما من به این موضوع توجهی ندارم و روی کار خودم تمرکز کرده‌ام و همین موضوع مسئولیتم را سنگین می‌کند چرا که کسب نتیجه مناسب از سوی من می‌تواند بر روی سایر اعضای کاروان ورزش ایران تاثیرگذار باشد.

بخش ورزشی تبیان


منبع : فارس