تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی كیك بوكسینگ عازم مسابقات جهانی انگلستان می شود تیم ملی كیك بوكسینگ فدراسیون ورزشهای رزمی، اواخر شهریور ماه جاری عازم مسابقات جهانی انگلستان خواهد شد. علی غفاری، رییس سبك "كیك بوكسینگ" درگفت و گو با ایسنا، ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار رزمی

تیم ملی كیك بوكسینگ عازم مسابقات جهانی انگلستان می شود

تیم ملی كیك بوكسینگ فدراسیون ورزشهای رزمی، اواخر شهریور ماه جاری عازم مسابقات جهانی انگلستان خواهد شد.

علی غفاری، رییس سبك "كیك بوكسینگ" درگفت و گو با ایسنا، افزود: این دوره از مسابقات با حضور84 كشور جهان از جمله: روسیه، اوكراین، هلند، فرانسه و آمریكا برگزار خواهد شد، تیم كشورمان نیز به عنوان یكی از تیم های مطرح حاضر در این مسابقات می باشد.

تیم كشورمان درمسابقات آسیایی سال گذشته در قزاقستان ، با كسب یك مدال طلا، دو نقره و دو برنز پس از میزبان، عنوان نایب قهرمانی آسیا را به دست آورد.

وی در پایان از انجام یك دوره مسابقات قهرمانی كشور، انتخابی تیم ملی « كیك بوكسینگ» طی روزهای 29 و 30 خردادماه در شهر رشت خبر داد.

یك دوره ارتقای داوری بین المللی " كیك بوكسینگ" طی روزهای 5 و 6 تیرماه در تهران تشكیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این دوره زیر نظر« الرییس» رییس كمیته داوران سازمان جهانی و آسیایی "كیك بوكسینگ" ، برگزار می شود.

مهدی یوسفی، رییس سبك« دبل فول كنتاكت» فدراسیون ورزشهای رزمی از طرح پیشنهادی این سبك مبنی بر راه اندازی كمیته تحقیق و پژوهش به شكلی علمی و كاربردی در فدراسیون ورزشهای رزمی خبر داد.

وی در گفت و گو با ایسنا، اظهار داشت: فاصله ورزشهای رزمی از مباحث علمی از دلایل اصلی ارایه این طرح است كه در صورت تصویب منجر به ایجاد تحولی اساسی در ساختار این ورزشها خواهد شد.

یوسفی در ادامه این گفت و گو بر انجام مسابقات قهرمانی كشور این سبك در مرداد ماه جاری، برگزاری دومین سمینار علمی هنرهای رزمی كه به طور همزمان در چند استان كشور تشكیل خواهد شد، تاكید كرد.