تبیان، دستیار زندگی
در حالی ‌که اعضای تیم ملی کشتی فرنگی‌ بامداد فردا عازم لندن می‌شوند، خبری از هدیه 10 میلیون تومانی وزارت ورزش و جوانان به این تیم نشده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرنگی کاران در حسرت جایزه وزارت ورزش


در حالی ‌که اعضای تیم ملی کشتی فرنگی‌ بامداد فردا عازم لندن می‌شوند، خبری از هدیه 10 میلیون تومانی وزارت ورزش و جوانان به این تیم نشده است.


کشتی

وزارت ورزش و جوانان همانند المپیک‌ها و بازی‌های سیایی گذشته، همواره پیش از سفر ورزشکاران تیم‌های اعزامی به این رقابت‌ها مبلغی را به عنوان پاداش پیش از سفر به ملی‌پوشان اهدا می‌کرد.

مبلغ این هدیه پیش از این 5 میلیون تومان بود و در برخی از مواقع هم به طور کامل پرداخت نمی‌شد. محمود احمدی‌نژاد، در مراسم بدرقه کاروان المپیکی ایران دستور داد این مبلغ 2 برابر شده و به 10 میلیون افزایش پیدا کند.

پیش از سفر محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان به لندن، وی با حضور در اردوی تیم‌های بوکس، وزنه‌برداری، دوومیدانی و تکواندو این پاداش را به نها پرداخت کرد، اما پس از سفر وی به نظر می‌رسد این موضوع متولی دیگری در وزارتخانه ندارد.

در حالی‌که فرنگی‌کاران کشورمان که از امیدهای اصلی کسب مدال در بازی‌های المپیک 2012 لندن هستند، بامداد فردا عازم لندن می‌شوند، هنوز خبری از این پاداش نشده است.

این موضوع باعث ناراحتی اعضای تیم فرنگی شده به طوری‌که خیلی از اعضای این تیم نسبت به عملکرد مسئولان ورزش دلخور هستند. باید دید در غیاب عباسی دستگاه ورزش متولی دیگری برای این کار ندارد و یا در زمان باقیمانده این پاداش به دست فرنگی‌کاران خواهد رسید یا خیر؟

بخش ورزشی تبیان

منبع : فارس