تبیان، دستیار زندگی
فرهنگ عاشورا، تحریفات عاشورا، كتابشناسی، پیامهای عاشورا، سخنان امام حسین، زندگینامه، مداحی، زیارت، ادعیه، داستانها و فیلم. این مجموعه در دوCD  برای آشنایی با زندگی امام حسین (ع) و واقعه كربلا طراحی گردیده، این مجموعه ش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عترت 5 - امام حسین (ع)

فرهنگ عاشورا، تحریفات عاشورا، كتابشناسی، پیامهای عاشورا، سخنان امام حسین، زندگینامه، مداحی، زیارت، ادعیه، داستانها و فیلم.

این مجموعه در دوCD  برای آشنایی با زندگی امام حسین (ع) و واقعه كربلا طراحی گردیده، این مجموعه شامل بخشهای مدایح، مراثی، زیارت و ادعیه آن حضرت می باشد.

فرهنگ عاشورا : در این قسمت وقایع مربوط به عاشورا از جمله بستن آب، آتش زدن خیمه ها، درسهایی از عاشورا، الوداع، آداب زیارت، تحریفهای عاشورا، اهل بیت، فساد بنی امیه و … به طور كامل تشریح شده است. در این قسمت امكان جستجوی موضوعی و امكان چاپ نیز وجود دارد.

تحریفات عاشورا: در این بخش تحریف های وارد شده به مسأله عاشورا بیان و نقد می گردد و به چهار قسمت: معنای تحریف و انواع آن، عوامل تحریف، تحریفات معنوی حادثه كربلا، وظیفه ما در برابر تحریفها تقسیم شده است.

كتابشناسی : در این قسمت كتابهایی كه درباره امام حسین (ع) تألیف شده اند، همراه با نام مؤلف، مترجم و مشخصات نشر با امكان جستجوی موضوعی، معرفی شده اند.

پیامهای عاشورا : در این بخش پیامهای عاشورا به صورت موضوعی معرفی شده و هر قسمت به طور كامل و جداگانه تشریح   می گردد. (این قسمت دارای قابلیت چاپ می باشد.)

سخنان امام حسین (ع) : در این بخش به سه قسمت : فهرست موضوعی، فهرست لفظی و متن روایات تقسیم شده است. در این بخش امكان جستجو و چاپ نیز وجود دارد و می توان متن روایات را نیز به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی مشاهده نمود.

زندگینامه : در این قسمت زندگانی امام حسین (ع)، حسین(ع) و پیامبر (ص)، امام حسین(ع) با پدر، امام حسین(ع) با برادر، امام حسین(ع) در زمان معاویه، قیام حسینی و اخلاق و رفتار امام حسین به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی بیان شده است همچنین امكان شنیدن و چاپ آنها نیز وجود دارد.در این قسمت بخشی به نام سئوال و جواب وجود دارد كه سئوالاتی همراه با پاسخ آنها درباره امام حسین (ع) مطرح گردیده است .

مداحی : این قسمت مربوط به مداحی با موضوعات عاشورا، امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان به همراه تصویر می باشد.

زیارات و ادعیه : در این قسمت امكان شنیدن زیارت عاشورا، دعای توسل، زیارت وارث و دعای عرفه به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی فراهم می باشد.

فیلم : در این بخش تعدادی فیلم در رابطه با عزاداری موضوعات كربلا و امام حسین (ع) وجود دارد.

داستان : در این قسمت حدود 40 داستان درباره امام حسین با صدا و تصویر به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی عرضه شده است.

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.