تبیان، دستیار زندگی
همه افراد جامعه عادتی دارند كه قابل ترك كردن نیست اما خانم ها عاداتی دارند كه مشترك و ماندگار است و با اینكه مشاوران و خانواده تلاش می كنند این عادات نادرست را از بین ببرند اما نمی توانند و مشكل بزرگتر از این حرف هاست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بدترین عادت‌های خانم‌ها

همه افراد جامعه عادتی دارند كه قابل ترك كردن نیست اما خانم ها عاداتی دارند كه مشترك و ماندگار است و با اینكه مشاوران و خانواده تلاش می كنند این عادات نادرست را از بین ببرند اما نمی توانند و مشكل بزرگتر از این حرف هاست.



1. کفش پاشنه بلند
پیچ خوردن پا با کفش پاشنه بلند

این روزها کفش‌های پاشنه بلند بین خانم‌ها طرفدارهای زیادی پیدا کرده‌اند. خیلی از خانم‌ها هرروز، حتی برای رفتن به محل کار از این کفش‌ها استفاده می‌کنند. اما متاسفانه اثرات کفش‌های پاشنه بلند به خوبی ظاهرشان نیست. این کفش‌ها بر حالت بدن تاثیر می‌گذارند، به مفصل‌ها فشار می‌آورند، و باعث بروز بیماری‌هایی مانند آرتروز، کمردرد و آسیب به تاندون ها می‌شوند. البته باید اتفاقاتی مانند زمین خوردن و پیچ خوردن پا را هم به این مشکلات اضافه کنیم!

2. حمل کیف سنگین

بسیاری از خانم‌ها روزانه وسائل زیادی مانند شانه، برس، آینه، کیف آرایش، عطر، لیوان و... را با خود حمل می‌کنند و بدتر اینکه این بار سنگین را روی کتفشان قرار می‌دهند. متاسفانه خانم‌ها با این کار سلامتشان را در معرض خطر قرار می‌دهند. البته شاید در حال حاضر مشکلی وجود نداشته باشد، ولی حمل کیف‌های سنگین مدتی بعد به بروز مشکلاتی مانند کمردرد و گردن درد منجر خواهد شد.

3. پاک نکردن آرایش هنگام خواب

خیلی از خانم‌ها بعد از بازگشت از مهمانی به خاطر خستگی بلافاصله به رختخواب می‌روند و آرایششان را پاک نمی‌کنند. ماندن آرایش روی پوست، به همراه گرد و خاک و چربی که طبیعتاً در طول روز روی پوست جمع می‌شود، باعث بسته شدن منافذ پوست، جمع شدن و لکه دار شدن پوست می‌شود.

4. افسوس و اضطراب

استرس می‌تواند بر سلامت جسم و روح ما اثر بگذارد، و زنان دو برابر مردان مستعد استرس وافسردگی هستند. اگرچه گفته می‌شود که این مسئله ریشه زیست شناختی دارد، ولی نگرانی در مورد آینده و حسرت و افسوس در مورد گذشته می‌تواند این مشکلات را بیشتر کند.

اضطراب

5. وسواس در مورد قیافه و ظاهر

نگرانی  در مورد ظاهر و عدم رضایت از آن هم در خانم‌ها و هم در آقایان دیده می‌شود ولی این نگرانی در زنان می‌تواند تبدیل به نوعی وسواس و دغدغه ذهنی شود. تحقیقات نشان می‌دهد 16 درصد زنان نرمال یا حتی لاغر خود را چاق می‌دانند و 90 درصد آن‌ها دوست دارند دست کم یک قسمت از بدنشان را تغییر دهند.

مطالبی در مورد: خوردن در حالت عصبانیت و ناراحتی، عدم خواب کافی و گذشتن از خواسته‌ها و نیازهای خود را با مراجعه به سایت مطالعه كنید.

نظرات مختلفی درخصوص عادات زنان داده می شود ولی شما این طرز تفكر ها را قبول دارید؟؟؟؟


باشگاه كاربران تبیان كار شده توسط: baharrrrr88