تبیان، دستیار زندگی
دار مسولان فدراسیون كشتی: سرمایه گذاری در ورزش مانعی جدی در مقابل ناهنجاریهای اجتماعی است رییس نایب رییس و دبیر فدراسیون كشتی به همراه تنی چند از قهرمانان اسبق جهان و المپیك، قهرمانان تیم ملی كشتی و اعضای فدراسیون با حجة ال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حجة الاسلام حاج سید حسن خمینی در دیدار مسولان فدراسیون كشتی:

سرمایه گذاری در ورزش مانعی جدی در مقابل ناهنجاریهای اجتماعی است

رییس نایب رییس و دبیر فدراسیون كشتی به همراه تنی چند از قهرمانان اسبق جهان و المپیك، قهرمانان تیم ملی كشتی و اعضای فدراسیون با حجة الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی دیدار كردند.

به گزارش ایسنا، در این دیدار محمدرضا طالقانی ضمن تقدیر و تشكر از فرصت حاصله از این دیدار به بیان گزارش عملكرد فدراسیون و برنامه های آتی آن پرداخت. سپس منصور مهدیزاده، پیشكسوت و قهرمان اسبق جهان ، ضمن تقدیر از حاج سید حسن خمینی عنوان  داشت: امروز توفیقی است كه با جوانان رشید و ورزشكار، كه راستگویی و منش پهلوانی با آنان عجین است در حضور شما هستیم. سپس قهرمان اسبق جهان لوح تقدیر اهدایی از سوی فدراسیون كشتی را به حجة الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی اهدا نمود.

درادامه این نشست، حاج سید حسن خمینی، كشتی را ورزش اول كشور و از آن ایرانیان دانست و گفت: كشتی ورزشی بجامانده از نیاكان ماست كه باید در حفظ و توانمندی این میراث با ارزش كوشید.

وی نام كشتی را توام با جوانمردی، خضوع و رافت دانست و تصریح كرد: كشتی گیران و پهلوانان نامی ایران زمین چون پوریای ولی و تختی با رعایت كرامات اخلاقی و با تاسی به امیرمومنان علی (ع) به عنوان اسطوره ماندگار در اذهان باقیماندند.

حاج سید حسن خمینی، سرمایه گذاری در امر ورزش را مانعی جدی در مقابل ناهنجاریهای اجتماعی خواند و گفت: با بستر سازی، اختصاص بودجه  و تشویق مردم برای گرایش به ورزش از صرف هزینه های زیاد برای برخورد با ناهنجاریها در قسمتهای مختلف اعم از نهادهای قضایی، انتظامی و خانوادگی جلوگیری می شود و این بازدهی بیشتر با تخصیص اعتبار كمتر به همراه است.