تبیان، دستیار زندگی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با اجرای طرح پزشک خانواده، خدمات درمانی سطح یک رایگان می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دارو رایگان می‌شود


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با اجرای طرح پزشک خانواده، خدمات درمانی سطح یک رایگان می شود.

پزشک

عبدالرضا شیخ الاسلامی شامگاه پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح پزشک خانواده شهری مازندران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پیش بینی ما این است که خدمات بهداشتی و درمانی سطح یک در طرح پزشک خانواده رایگان شود.

وی افزود: خدمات سطح دو بهداشتی درمانی از 10 درصد به پنج درصد کاهش می یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سازمان های بیمه گر وظیفه پشتیبانی از طرح پزشک خانواده را برعهده دارند، گفت: سازمان های بیمه گر تمام توان خود را در این راستا بکارگیری می کنند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تصمیماتی برای بیماران خاص و صعب العلاج اتخاذ شده، افزود: هزینه درمانی این بیماران توسط سازمان های بیمه گر پرداخت خواهد شد.

شیخ الاسلامی افزود: با اقدامات صورت گرفته توسط وزارت بهداشت، همه مردم از خدمات و تسهیلات بیمه ای برخوردار می شوند.

پیش بینی ما این است که خدمات بهداشتی و درمانی سطح یک در طرح پزشک خانواده رایگان شود

همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه بیمه زنان خانه‌دار در چه مرحله‌ای است، گفت:‌ بیمه زنان خانه‌دار، طرحی بود که مطرح شد و ما هم مدافع آن بودیم.

دارو

عبدالرضا شیخ‌الاسلامی در حاشیه افتتاح طرح پزشک خانواده در ساری در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه تمهیداتی برای جلوگیری از پیرشدن جمعیت کشور و افزایش تولد دارید، اظهار داشت:‌ با تدابیری که رهبری داشتند باید با دستگاه‌های اجرایی در این زمینه چاره‌اندیشی کنیم و در دستور کار قرار گیرد، اما اکنون نظر خاصی در این زمینه ندارم.

این مسئول در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه بیمه زنان خانه‌دار در چه مرحله‌ای است، گفت:‌ بیمه زنان خانه‌دار، طرحی بود که مطرح شد و ما هم مدافع آن بودیم. اما در اجرا برای تامین منابع مالی، مسائلی وجود داشت و اکنون همکاران ما با معاونت حقوقی رئیس جمهور و مرکز امور زنان و خانواده‌ همفکری می‌کنند که طرح خوبی در این زمینه ارائه و اجرا شود.

 

بخش اجتماعی تبیان


منبع :جام جم- فارس