تبیان، دستیار زندگی
بخش ورزشی تبیان با آغاز دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اقدام به پیش بینی مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیش بینی کنید،سکه بگیرید


بخش ورزشی تبیان با آغاز دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اقدام به پیش بینی مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور کرده است.

پیش بینی

به گزارش گروه ورزشی تبیان؛ همانطور که وعده داده بودیم با توجه به آغاز رقابت های لیگ دوازدهم سایت تبیان با دو هفته ای تاخیر پیش بینی مسابقات لیگ را برای شما عزیزان در نظر گرفته اند که تا پایان رقابت ها نیز ادامه خواهد داشت.

پیش بینی لیگ برتر با مسابقات گذشته متفاوت است و کاربران گرامی باید تا هفته های پایانی همانند تیم های لیگ برتر برای کسب عناوین برتر به رقابت بپردازند.

پیش بینی اینگونه است که کاربران می توانند هرهفته تمام بازی های لیگ برتر را پیش بینی کنند - هر بازی یک امتیاز دارد - و امتیازات آنها هر هفته با هم جمع می شود و در هفته های پایانی نفراتی که امتیازات بیشتری را جمع آوری کرده اند جوایزی دریافت خواهند کرد.

به دلیل استقبال کم نظیر و پرشور فوتبال دوستان از مسابقات پیش بینی لیگ برتر در دوره های گذشته تصمیم گرفتیم تا در سری جدید مسابقات پیش بینی لیگ برتر به 5 نفر از کسانی که بتوانند در پایان مسابقات بیشترین امتیاز را به خود اختصاص دهند ربع سکه بهار آزادی اهدا شود. به 15 نفر بعدی نیز کارت هدیه 40 هزار تومانی پارسیان اهدا خواهد شد.

برای شرکت در پیش بینی بزرگ لیگ برتر باشگاه های کشور باید به خانواده بزرگ تبیان بپیوندید تا بتوانید شانس خود را برای پیش بینی رقابت ها امتحان کنید. برای عضو شدن اینجا کلیک کنید.

برای شرکت در این نظرسنجی، پس از عضو شدن بر روی لینک قرمز رنگ داخل کادر زیر کلیک کنید.

بخش ورزشی تبیان