تبیان، دستیار زندگی
هان در صدر جدول ابومسلم شگفتی ساز هفته بیست و یكم مسابقات هفته بیست و یكم لیگ برتر فوتبال كشور با تساوی تیم های صدر جدول به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در مهمترین مسابقه این هفته، تیم های پیروزی و پا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیگ برتر

جایگاه امن سپاهان در صدر جدول

ابومسلم شگفتی ساز هفته بیست و یكم

مسابقات هفته بیست و یكم لیگ برتر فوتبال كشور با تساوی تیم های صدر جدول به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در مهمترین مسابقه این هفته، تیم های پیروزی و پاس با قضاوت مسعود مرادی در ورزشگاه تختی تهران در شرایطی به مصاف یكدیگر رفتند كه كسب نتیجه برد یا باخت احتمالی هر یك از این دو تیم تاثیر به سزایی در تعیین قهرمان و نایب قهرمان مسابقات این فصل داشت.

دیدار پر برخورد دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش با تساوی بدون گل به پایان رسید.

كریم باقری و مهرداد میناوند كه پس از مدت ها، در تركیب تیم فوتبال پیروزی قرار گرفتند با نمایش ضعیف خود، نتوانستند انتظارات را برآورده كنند.

گفتنی است علی انصاریان از پیروزی ( دقیقه 26) و آرش برهانی از پاس( دقیقه 56) از مسابقه اخراج شدند.

دیگر دیدار حساس این هفته ، بین تیم های سپاهان اصفهان و سایپا تهران در ورزشگاه شهید شیرودی و به قضاوت خداداد افشاریان برگزار شد كه علیرغم تلاش هر دو تیم، این بازی نیز در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فوتبال ابومسلم خراسان را باید تیم شگفتی ساز هفته نامید، زیرا این تیم با ارائه فوتبالی برتر، برابر فولاد خوزستان به برتری دو بر صفر دست یافت.

صنعت نفت آبادان نیز پس از مدت ها ناكامی، با كسب پیروزی 3 بر2 برابر ذوب آهن اصفهان، كاری بزرگ را انجام داد و تا حدودی از خیال سقوط به رقابتهای دسته یك خلاصی یافت.

در دو دیدار دیگر این هفته نیز تیم های استقلال اهواز و فجر سپاسی شیراز به تساوی 1 بر 1 دست یافتند. ضمن اینكه برق شیراز و ملوان بندر انزلی نیز با تساوی بدون گل به كار خود خاتمه دادند.

به این ترتیب، تیم سپاهان اصفهان با 45 امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی قرار دارد. تیم های پیروزی و پاس تهران به ترتیب با 36 و 32 امتیاز در مكانهای دوم و سوم جای دارد.