تبیان، دستیار زندگی
خبرگزاری رویترز نوشت: بهداد سلیمی ادامه دهنده افسانه وزنه برداران سنگین وزن ایران و شانس اول کسب طلای المپیک لندن در دسته فوق‌سنگین است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش رویترز از قوی‌ترین مرد جهان


خبرگزاری رویترز نوشت: بهداد سلیمی ادامه دهنده افسانه وزنه برداران سنگین وزن ایران و شانس اول کسب طلای المپیک لندن در دسته فوق‌سنگین است.

بهداد سلیمی

خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت: انتظار می‌رود وزنه‌بردار فوق سنگین وزن ایران با برقرار کردن تعادلی رضایت‌بخش میان قدرت، سرعت و تکنیک روان خود با بالا بردن وزنه‌هایی به سنگینی دو بچه‌فیل فولادی مدال طلای المپیک را از آن خود کند.

انتظار می‌رود بهداد سلیمی 22 ساله، ادامه دهنده افسانه وزنه‌برداران سنگین وزن ایران که در قلب 6 وزنه‌بردار المپیکی ایران قرار دارد، مدال‌های دسته فوق سنگین را در لندن 2012 از آن خود کند.

سلیمی در رقابت‌های قهرمانی جهان پاریس در سال 2011 با بالا بردن وزنه 214 کیلوگرم در اولین حرکت رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد و شهرت خود را در وزن 105+ کیلوگرم باز هم به رخ کشید

سلیمی در رقابت‌های قهرمانی جهان پاریس در سال 2011 با بالا بردن وزنه 214 کیلوگرم در اولین حرکت رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد و شهرت خود را در وزن 105+ کیلوگرم باز هم به رخ کشید.

کاظم پنجوی، وزنه‌بردار المپیکی سابق ایران و مربی حال حاضر ورزشکاران جوان در انگلیس در این باره اظهار داشت: اگر هیچ اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، سلیمی کار راحتی برای بالا بردن وزنه 205 کیلوگرمی در یک ضرب و 250 کیلوگرمی در دو ضرب دارد.

بخش ورزشی تبیان

منبع: فارس