تبیان، دستیار زندگی
مریسا میر مدیر عامل جدید یاهو در صورت موفقیت در خارج کردن این شرکت از بحران کنونی تا ۷۰ میلیون دلار حقوق و پاداش دریافت می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر 70 میلیون دلاری!


مریسا میر مدیر عامل جدید یاهو در صورت موفقیت در خارج کردن این شرکت از بحران کنونی تا 70 میلیون دلار حقوق و پاداش دریافت می کند.

مریسا میر

وی که قبلاً در شرکت گوگل مشغول به کار بوده چند روزی است جایگزین اسکات تامپسون شده است.

اعضای هیات مدیره یاهو می گویند اگر این زن 37 ساله بتواند شرایط این شرکت را در برابر رقبایی مانند مایکروسافت و گوگل بهبود ببخشد بسته های تشویقی و مقادیر قابل توجهی سهام به عنوان پاداش دریافت می کند که رقم کلی آن به 70 میلیون دلار می رسد.

هیات مدیره یاهو حقوق سالانه مریسا میر را یک میلیون دلار در نظر گرفته و اگر او بتواند عملکرد این شرکت را بر اساس معیارهای مشخص شده ارتقا دهد سالانه تا 4 میلیون دلار پاداش دریافت می کند.

همچنین در صورت تثبیت موفقیت یاهو در سال های بعد وی بسته ای از سهام یاهو به ارزش تقریبی 30 میلیون دلار را برای تنها یک بار دریافت می کند.

هیات مدیره یاهو حقوق سالانه مریسا میر را یک میلیون دلار در نظر گرفته و اگر او بتواند عملکرد این شرکت را بر اساس معیارهای مشخص شده ارتقا دهد سالانه تا 4 میلیون دلار پاداش دریافت می کند

همچنین برای ایجاد انگیزه های بیشتر در وی پاداش های سالیانه دیگری هم در نظر گرفته شده که رقم آن در هر سال به 12 میلیون دلار می رسد. میر که جز اولین گروه کارکنان گوگل بوده قبلا هم از طریق خرید سهام این شرکت صدها میلیون دلار درآمد به جیب زده بود.

بخش ارتباطات تبیان

منبع : افتانا