تبیان، دستیار زندگی
مسلمانان خارجی و مبلغان بین المللی از دومین روز ماه مبارک رمضان مهمان بخش ره یافتگان بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خواهند بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور مسلمانان خارجی و مبلغان بین المللی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

نمایشگاه قرآن

مسلمانان خارجی و مبلغان بین المللی از دومین روز ماه مبارک رمضان مهمان بخش ره یافتگان بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی، بخش ره یافتگان بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، درایام مبارک رمضان برنامه های ویژه ای را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است، نشست و گپ جمعی با تازه مسلمانان و مبلغان بین المللی، پخش کلیپ با موضوعات تازه مسلمانان و اسلام و نمایش تابلو و مقاله به همراه توضیحات راهنما  از جمله برنامه های این بخش در بزرگترین گردهمایی معنوی جهان اسلام است، علاوه بر این حضور مسلمانان خارجی و مبلغان بین المللی از دومین روز ماه مبارک رمضان در این بخش از دیگر برنامه هایی است که برای این دوره از نمایشگاه در نظر گرفته است.

همچنین بازدیدکنندگان از بزرگترین رویداد معنوی جهان اسلام می توانند ضمن بازدید از بخش فروشگاهی و عرضه کتاب و CD کالاهای فرهنگی مورد نیاز خود را تهیه کنند.   برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با موضوعات مربوط به اسلام در خارج از کشور و نقش مردم در تبلیغ نیز از برنامه های بخش ره یافتگان  در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 25 تیر با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به کارکرده است و تا 24 مردادماه ادامه دارد.

تنظیم: هومن بهلولی