تبیان، دستیار زندگی
هر چند که جادوگر در اولین بازی تیمش در لیگ دوازدهم نیمکت نشین بود واز دقیقه 74 وارد میدان شد، ولی با تمام این حرف ها علی کریمی باز هم یکی از چهره های ویژه بازی سرخ ها بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتک کاری سر پیراهن کریمی


ناراحتی شدید کریمی از اتفاقی که برای کودک توپ جمع کن افتاد / به زور پیراهن شماره 8 را از او گرفتند!


علی کریمی

هر چند که جادوگر در اولین بازی تیمش در لیگ دوازدهم نیمکت نشین بود واز دقیقه 74 وارد میدان شد، ولی با تمام این حرف ها علی کریمی باز هم یکی از چهره های ویژه بازی سرخ ها بود. کریمی که در همان مدت زمان کوتاه توانست پاس طلایی تک گل بازی را بدهد، در پایان بازی به تمجید از هم تیمی هایش پرداخت، کریمی به پرسپولیس خوش بین است: "پیروزی در آبادان و کسب سه امتیاز این بازی خیلی برای ما مهم بود و خوشحالم که این اتفاق افتاد و پرسپولیس به پیروزی رسید. بچه های ما همه تلاش خودشان را انجام دادند تا به این برد برسند.

بچه های ما و پرسپولیس نشان دادند تیم خوب و پر قدرتی داریم و می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم." کریمی که این بار در مورد هواپیما و سفرهای هوایی مشکل و اعتراض خاصی نداشت، بیشتر از هر چیزی از گرمای هوا ناراحت است: "هوای آبادان خیلی گرم بو و همین مساله باعث شد تا نتوانیم آنطور که انتظار داشتیم در زمین مسابقه بازی کنیم. شاید اگر هوا بهتر بود و شرایط خوبی داشتیم، نتیجه فرق می کرد و پرسپولیس گل های بیشتری می زد. به هر حال این سه امتیاز به ما در ادامه بازی های لیگ کمک زیادی می کند. جدا از این حرف ها اولین پیروزی در اولین دیدار برای ما خیلی مهم بود و از این بابت خوشحالم."

کریمی بعد از پایان بازی با نفت آبادان راحت تر از حد تصور پیراهن خود را تقدیم به کودک خردسال توپ جمع کن آبادانی کرد که این مهم از نگاه عکاسان حاضر در محل دور نماند.اما اتفاق عجیب لحظاتی بعد رخ داد آنجا که عده ای از ماموران درشت هیکل حاضر در زمین به زور و با کتک زدن آن توپ جمع کن خردسال پیراهن کریمی را از او گرفتند

علی کریمی که در دیدار با صنعت نفت فقط 16 دقیقه برای هنر نمایی فرصت داشت، با یک پاس طلایی توانست هم پرسپولیس را به سه امتیاز برساند و هم اینکه استارت خوبی برای کسب عنوان قدیمی اش و رسیدن به مقام موثرترین بازیکن داشته باشد:" من فقط کار خودم را کردم، با صلاحدید مربی نیمکت نشین بودم و از زمانی هم که مربی خواست وارد میدان شدم. من به وظیفه ام عمل کردم و خوشحالم پرسپولیس برنده میدان بود. اگر گلی به ثمر رسیده و اتفاقی افتاده، ما حصل تلاش همه بچه های تیم است و باید از همه قدردانی شود." البته این پایان ماجرا نیست، چون پس از پایان بازی و در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس سرمست و خوشحال از پیروزی دقیقه نودی شان بودند، کریمی مسیری جدا از بازیکنان پرسپولیس را در پیش گرفت. جواد کاظمیان پس از گلزنی به صنعت نفت پیراهنش را از تن خارج کرد و همین موضوع باعث شد تا صدای اعتراض و ناسزای گروهی از هواداران آبادان بلند شود، ولی درست بعد از گذشت دو، سه دقیقه، اکثر تماشاچیان بازی صنعت نفت – پرسپولیس به تشویق علی کریمی پرداختند در حالی که علی کریمی پایه گذار شکست نفت بود و پاس گل را به کاظمیان داده بود، شنیدن صدای تشویق او کمی عجیب به نظر می رسید.

علی کریمی

ماجرا از این قرار بود که کریمی به جای شرکت در مراسم شادی سرخ ها و حرکت در مسیر راهرو و رختکن، به سمت دیگری حرکت کرد جادوگر که با توجه به اصرار و خواهش یک توپ جمع کن نوجوان آبادانی به او قول داده بود پیراهنش را در پایان بازی به او اهدا کند، هنگام شادی سرخ ها ناگهان یاد همان پسرک سبزه و آبادانی افتاد و به سوی او حرکت کرد. پسرک که با توجه به حرکت کریمی و تشویق هواداران صنعت نفت کمی دستپاچه شده بود. چهار پایه پلاستیکی اش را در یک دست گرفت و دست دیگرش را به سوی جادوگر دراز کرد. کریمی در وسط زمین چمن آبادان پیراهنش را در آورد و تقدیم به پسرک سبزه ای که پیراهن اینتر میلانش را در آورد و شماره هشتی را که چند برابر جثه نحیفش بود به تن کرد عکس العمل جادوگر در مقابل چنین رفتار و اتفاق هایی مثل همیشه تکراری است: "چی می گی؟ مگه چی شده؟ به هر حال پیراهن می خواست، دادم!"

علی کریمی کلا فوتبالیست عجیبی است و کار های خاصی می کند که اصلا قابل پیش بینی نیست و خیلی ها را انگشت به دهان می کند.

کریمی بعد از پایان بازی با نفت آبادان راحت تر از حد تصور پیراهن خود را تقدیم به کودک خردسال توپ جمع کن آبادانی کرد که این مهم از نگاه عکاسان حاضر در محل دور نماند.اما اتفاق عجیب لحظاتی بعد رخ داد آنجا که عده ای از ماموران درشت هیکل حاضر در زمین به زور و با کتک زدن آن توپ جمع کن خردسال پیراهن کریمی را از او گرفتند تا کودکی که احتمالا خیلی راحت به یکی از آرزوهای زندگی اش رسیده بود ناراحت و دست خالی بماند.

علی کریمی که از این اتفاق آگاه شده بود بشدت عصبانی و ناراحت شد و از اتفاقی که افتاد ابراز تاسف می کرد اما دستش به جایی بند نبود تا برای آن پسر بچه کاری کند!

بخش ورزشی تبیان

منبع : گل