تبیان، دستیار زندگی
معرفی مختصر کتاب های کلید دوربین دیجیتال، کلید رتوش عکس و کلید نرم افزارهای گرافیکی.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه عکس بگیریم و رتوش کنیم؟


معرفی مختصر کتاب های کلید دوربین دیجیتال، کلید رتوش عکس و کلید نرم افزارهای گرافیکی.


دوربین دیجیتال

دوربین دیجیتال

ناشر : انتشارات کلید آموزش

[قیمت : 2500 تومان]

توضیحات :

در فصل اول کتاب، اطلاعات لازم برای خرید یک دوربین دیجیتال مناسب را خواهید یافت. اگر هنوز دوربین دیجیتال نخریده‌‌اید، به فصل اول مراجعه کنید و با مطالعه راهنمایی‌های آن، یک دوربین مناسب برای خودتان بخرید تا بحث را ادامه دهیم. اگر هم دوربین دارید که مستقیما به فصل دوم مراجعه کنید. در فصل دوم روش کار با دوربین‌های دیجیتال را بررسی می‌کنیم و یاد می‌گیریم که چطور عکس‌های مناسبی با دوربینمان بگیریم. البته وارد بحث‌های تخصصی نمی‌شویم و به سبک دیگر کتاب‌های کلید، همه مباحث را در سطح مبتدی و نهایتا متوسطه بررسی می‌کنیم. در فصل سوم هم به مراحل بعد از عکاسی می‌پردازیم و یاد می‌گیریم چطور عکس‌ها را به کامپیوتر منتقل کنیم، آنها را سازمان‌دهی کنیم و با نرم‌افزار فتوشاپ آنها را ویرایش کنیم. البته در این فصل نمی‌توانیم فتوشاپ را زیاد باز کنیم. چون صفحات کتابمان محدود است.

رتوش عکس

رتوش عکس

ناشر : انتشارات کلید آموزش

[قیمت : 5000 تومان]

توضیحات :

اکثر کاربران کامپیوتر علاقه دارند عکس های خود را تغیر دهند و دستکاری کنند، ترمیم عکس ها، حذف چین و چروک ها، تغیر رنگ مو، چشم و دندان ها و خلاصه اصلاح اشکالات موجود در عکس ها یکی از علاقه مندی های همه کاربران آماتور و حرفه ای است. و کیست که نداند فتوشاپ یکی از بهترین ابزارها برای این کار است.

در کتاب کلید رتوش در فتوشاپ، شما روش انجام همه رتوش های معمول و متعارف را با فتوشاپ فرا می گیرید و می توانید تبدیل به یک رتوش کار حرفه ای شوید.  این کتاب مباحث بسیار مفیدی از جمله رتوش پوست، رتوش لب ها و چشم ها ، رتوش بینی و آرایش صورت را پوشش داده است.

نرم افزارهای گرافیکی

نرم افزارهای گرافیکی

ناشر : انتشارات کلید آموزش

[قیمت : 3000 تومان]

توضیحات :

عکس ها جزئی از خاطرات ما را تشکیل می دهند . تصاویری که گذشته ما را به نوعی زنده می کنند و می تواند لحظات خوشی را برای ما به ارمغان بیاورند . امروزه با وجود دوربین های دیجیتال ، عکس برداری بسیار آسان شده است . اگر در عکاسی آماتور باشیم ،می بینیم که  تعدادی از عکس هایمان کیفیت خوبی ندارند . برای تغییر دادن عکس ها و بهبود کیفیت آنها ، باید از نرم افزار های ویرایش عکس استفاده کنیم . این کتاب برای افرادی است که به کارهای گرافیکی و کار با عکس ها علاقه مندند و از طرفی وقت ندارند که به طور حرفه ای به نرم افزارهای پیچیده بپردازند و آنها را یاد بگیرند و کسانی که می خواهند به راحتی عکس هایشان را ویرایش کنند و اشکالات عکس ها را برطرف کنند . برای مطالعه این کتاب نیازی به دانش کامپیوتری زیادی ندارید ، همین که بتوانید با کامپیوتر کار کنید کافی است .  دراین کتاب به معرفی و آموزش تعدادی از این نرم افزارها ی جالب خواهیم پرداخت و کارایی آن ها را به شما نشان می دهیم .

فرآوری: رویا فهیم

بخش کتاب و کتابخوانی تبیان


منبع: انتشارات کلید آموزش