تبیان، دستیار زندگی
دیدار تیم های فوتبال استقلال و آلومینیوم در شرایطی از شبکه سوم به صورت مستقیم پخش شد که نحوه تصویری برداری به گونه ای بود که تبلیغات دور زمین دیده نمی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جنگ فدراسیون و تلویزیون ادامه دارد


دیدار تیم های فوتبال استقلال و آلومینیوم در شرایطی از شبکه سوم به صورت مستقیم پخش شد که نحوه تصویری برداری به گونه ای بود که تبلیغات دور زمین دیده نمی شد.
استقلال و آلومینیوم

در حالی که اختلاف نظر فدراسیون فوتبال و سازمان صداوسیما برای گرفتن حق پخش تلویزیونی رقابتهای لیگ برتر منجر به دخالت وزیر ورزش و جوانان شد تا مسئولان فدراسیون فوتبال اجازه دهند دوربین های تلویزیونی هفته اول وارد ورزشگاه شوند، مسئولان پخش زنده دیدار استقلال و آلومینیوم هرمزگان به اختلافات بین این دو نهاد دامن زدند.

تصویربرداری دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم به گونه ای طراحی شده بود که دوربین تبلیغات دور زمین را نمی گرفت. نکته ای که عادل فردوسی پور گزارشگر این بازی هم به آن اشاره کرد و در حالتی متعجب عنوان کرد که ظاهرا جای دوربین بالای ما تغییر پیدا کرده است.

دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم در حالی 90 دقیقه از شبکه سوم سیما پخش شد که تبلیغات محیطی دور زمین - که در دیدارهای گذشته به طور کامل مشخص بود - برای ثانیه های محدودی دیده می شد. زوایه دوربین تصویربرداری به گونه ای طراحی شده بود که هیچ تصویری از تبلیغات به بیننده منتقل نمی شد.

تصویربرداری دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم به گونه ای طراحی شده بود که دوربین تبلیغات دور زمین را نمی گرفت. نکته ای که عادل فردوسی پور گزارشگر این بازی هم به آن اشاره کرد و در حالتی متعجب عنوان کرد که ظاهرا جای دوربین بالای ما تغییر پیدا کرده است

در حالی که فدراسیون فوتبال اعلام کرده است در صورت به توافق نرسیدن به مسئولان صداوسیما در هفته دوم اجازه ورود دوربین ها به ورزشگاه داده نمی شود، باید دید پس از این اقدام مسئولان پخش زنده مسابقات، واکنش فدراسیون فوتبال چیست و این اختلاف دامنه دار به کجا ختم خواهد شد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر