تبیان، دستیار زندگی
حضور مدیر بخش شبکه امنیت و سخت افزار موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در روز پنج شنبه 29 تیر سال جاری ، از دقت و توجه مسئولین موسسه به این نمایشگاه حکایت دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور مدیر بخش شبکه امنیت و سخت افزار در نمایشگاه قرآن کریم

سورنا کورنگ

حضور مدیر بخش شبکه امنیت و سخت افزار موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در روز پنج شنبه 29 تیر سال جاری، از دقت و توجه مسئولین موسسه به این نمایشگاه حکایت دارد.

به گزارش روابط عمومی، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم حضور یافته و به ارائه محصولات به بازدید کنندگان پرداخته است.

این موسسه از بزرگترین موسسات فرهنگی کشور به حساب می آید، شاید برای کاربران این نکته جای سوال باشد که موسسه ای با این بزرگی چگونه مدیرانی دارد؟ در این نمایشگاه فرصتی دست داد تا با این مدیران به گفتگو بنشینیم.

سورنا کورنگ مدیر بخش شبکه امنیت و سخت افزار موسسه تبیان در روز پنج شنبه 29 تیر در غرفه تبیان حضور یافت.

کورنگ گفت: امیدوارم نمایشگاه امسال خیلی بهتر از سالهای گذشته باشد و همچنین تبیان نیز بتواند یهتر از هر سال خودش را نشان دهد.

مدیر بخش شبکه امنیت و سخت افزار موسسه، با تشکر از تلاش تمامی همکاران خود در بخش گفت: ما خوشحال می شویم افرادی که به هر عنوان با سایت تبیان در ارتباط هستند از جمله کاربران برای بازدید از نمایشگاه تشریف بیاورند و با حضور خود در غرفه تبیان با مسئولین موسسه از نزدیک آشنا شوند.

غرفه تبیان در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم در بخش رسانه های دیجیتال میزبان بازدید کنندگان می باشد.

گزارش: مونا ناصرپور

تنظیم: هومن بهلولی