تبیان، دستیار زندگی
گروه دین موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در غرفه تبیان آماده پاسخ گویی به سوالات بازدید کنندگان در خصوص بخش های این گروه می باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم:

با گروه دین تبیان آشنا شوید

غرفه تبیان در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم

گروه دین موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در غرفه تبیان آماده پاسخ گویی به سوالات بازدید کنندگان در خصوص بخش های این گروه می باشد.

به گزارش روابط عمومی، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در زمینه های مختلفی فعالیت دارد و یکی از این زمینه ها گروه دین می باشد که برای آشنا سازی بیشتر کاربران و بازدید کنندگان در غرفه این موسسه در این دوره از نمایشگاه حضور یافته است.

گروه دین موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان شامل قسمتهایی از جمله قرآن کریم،احکام اسلامی، اعتقادات شیعه، مهدویت، اخلاق و عرفان اسلامی، تاریخ و سیره معصومین و نهج البلاغه می باشد.

فاطمه برادران مسئول معرفی این بخش در غرفه تبیان می گوید: بخش قرآن کریم به ارائه مقالات قرآنی به صورت روزانه می پردازد،این بخش در سه قسمت به نامهای ترتیل کامل قرآن با صدای سه قاری ممتاز ایرانی و مصری، معارف و تفسیر آیات، متن کامل قرآن کریم به همراه جستجو و 6 تفسیر و ترجمه به 11 زبان زنده دنیاست ..

وی ادامه داد: بخش احکام اسلامی نیز شامل دو قسمت عمده، احکام اسلامی فلسفه احکام و استفتائات مراجع تقلید درباره موضوعات روز و دیگری متن کامل 9 رساله مراجع معظم تقلید با امکان جستجو می باشد بخش اعتقادات شیعه نیز مباحث مربوط به توحید ، نبوت، امامت ، عدل و معاد مورد بررسی قرار می گیرد و وفرقه های وهابیت ، بهاییت و نوظهور معرفی و نقد می شوند و به شبهات مطرح در هر کدام از این زمینه ها پاسخ داده می شود.

فاطمه برادران افزود: در بخش مهدویت مباحث مرتبط با آخرالزمان ، دوران غیبت و ظهور ، شبهات و ... ارائه می شود همچنین در بخش اخلاق و عرفان اسلامی، مباحث اخلاق در اسلام ، ادیان و سایر جوامع و ملل مورد بررسی قرار گرفته است و مباحثی پیرامون رذائل و فضائل اخلاقی ، اخلاق عارفانه، مراحل سیر و سلوک ، عرفان نو ظهور ارائه می شود.

برادران ادامه داد: در بخش تاریخ و سیره معصومین نیز ما به بررسی زندگی و سیره اهل بیت ، اعیاد مذهبی، ولادت ها، شهادت ها و .. می پردازیم و بخش نهج البلاغه نیز کلام امیرالمومنین حضرت علی (ع) در نهج البلاغه مورد بررسی قرار می گیرد.

وی گفت: هر کدام از قسمتهای این گروه خود به چند قسمت دیگر تقسیم می شود که در این نمایشگاه توضیحات کاملی در خصوص تک تک بخش ها به بازدید کنندگان داده می شود.

گفتنی است موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در سالن شبستان اصلی بخش رسانه های دیجیتال غرفه 77 منتظر حضور بازدیدکنندگان می باشد.

گزارش: مونا ناصرپور

تنظیم: هومن بهلولی