تبیان، دستیار زندگی
بخش دانشگاهی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم با حضور جمعی از مسئولان این حوزه، در محل شبستان این نمایشگاه افتتاح شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بخش دانشگاهی بیستمین نمایشگاه قرآن افتتاح شد

نمایشگاه قرآن

بخش دانشگاهی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم با حضور جمعی از مسئولان این حوزه،  در محل شبستان این نمایشگاه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌السلام والمسلمین سیدمهدی تقوی در این مراسم، با بیان اینكه "امیدواریم در یك ماه برپایی نمایشگاه قرآن نقشه راه خود را بیابیم و در سه حوزه هنر، نشریات دانشجویی و پایان‌نامه فعالیت جامعی داشته باشیم"، گفت: فعالیت در این سه حوزه می‌تواند دانشجویان را به نقطه اوج برساند.

وی افزود: دانشجویان با فعالیت در عرصه تولید نشریات دانشجویی می‌توانند هویت خود را بیابند و از این طریق نیز می‌توان برای آنان برنامه‌ریزی مناسبی داشت و با پرداخت به پژوهش‌های قرآنی نیز كه مبنای تحول در علوم انسانی است، می‌توان اینگونه پژوهش‌ها را هدایت كرد.

رییس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان كشور با بیان اینكه "به شدت در پی این هستیم كه برنامه‌های قرآنی به سوی جریان‌سازی حركت كنند"، گفت: در كشور، افرادی كه در این عرصه بتوانند میدان‌داری و این جریان را هدایت كنند، كم نداریم.

 

تنظیم: هومن بهلولی