تبیان، دستیار زندگی
مدیر مۆسسه دارالمعارف شیعی از رونمایی نرم‌افزار نغمه‌های هدایت در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونمایی نرم‌افزار نغمه‌های هدایت در بیستمین نمایشگاه قرآن

آیت پیمان

مدیر مۆسسه دارالمعارف شیعی از رونمایی نرم‌افزار نغمه‌های هدایت در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، آیت پیمان، با اشاره به غرفه تولیدات مکتوب و نرم‌افزارهای دینی و قرآنی موسسه دارالمعارف شیعی در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: این نرم‌افزار شامل سه هزار ساعت سخنرانی بوده که ثانیه‌گذاری و موضوع‌گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه مباحثی در زمینه انسان و هدایت، معارف قرآن کریم، عترت و عترت‌شناسی و انسان و زندگی در دیگر بخش‌‌های این نرم‌افزار ارائه می‌شود.

پیمان اظهار کرد: 83 عنوان کتاب در قالب 138 جلد در زمینه موضوعات معارف قرآن، اهل بیت(ع)، اخلاق و عرفان اسلامی و 40 عنوان نرم‌‌افزار صوتی و تصویری در غرفه این موسسه ارائه شده است.

وی با اشاره به آثار مکتوب موسسه دارالمعارف شیعی گفت: مجموعه عرفان اسلامی، طرح مصباح‌الشریعه و مصباح‌الحقیقه منسوب به امام صادق(ع)، شرح و تفسیر فارسی صحیفه سجادیه و موسوعه کتب عاشورایی از جمله آثار فاخری بوده که در این بخش عرضه شده است.

مدیر مۆسسه دارالمعارف شیعی خاطرنشان کرد: مجلدات تفسیر حکیم در قالب 14 جلد در معرض دید علاقه‌مندان بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن قرار گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند از این تفسیر بدیع که با رویکرد عرفانی، اخلاقی و تربیتی تهیه شده استفاده کنند.

تنظیم: هومن بهلولی