تبیان، دستیار زندگی
دستگاه های کارت خوان بانک صادرات در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از سوی شرکت پرداخت الکترونیک سامان نصب و پشتیبانی می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه قرآن به دستگاه‎های کارتخوان صادرات مجهز شد

بانک صادرات

دستگاه‎های کارتخوان بانک صادرات در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از سوی شرکت پرداخت الکترونیک سامان نصب و پشتیبانی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، معاون عملیات شرکت پرداخت الکترونیک سامان، مجری انحصاری نصب و پشتیبانی کارتخوان‌های بانک صادرات در نمایشگاه قرآن، اعلام کرد: «پس از تجربه‎ همکاری‎های موفق بانک صادرات با این شرکت و برای دومین سال پیاپی، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارتخوان بانک صادرات در غرفه‌های نمایشگاه قرآن توسط شرکت پرداخت الکترونیک سامان انجام می‎شود».

ابراهیم حسینی‌نژاد با بیان این مطلب افزود:« با توجه به استقبال بازدید کنندگان این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان و ضرورت ارائه خدمات ایمن ،آسان و سریع به هموطنان روزه‎دار، با استفاده توان شرکت در نصب کارتخوان‎های شبکه‎ای و بکارگیری تجهیزات فنی، حداکثر زمان پاسخگویی دستگاه‌های کارتخوان جهت انجام تراکنش 3 ثانیه خواهد بود».

وی اضافه کرد: «در طول برگزاری بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، 400 عدد دستگاه کارتخوان بانک صادرات در غرفه‌های این نمایشگاه توسط پرداخت الکترونیک سامان نصب می‌گردد که این عدد به درخواست برگزارکنندگان نمایشگاه افزایش خواهد یافت. همچنین کارشناسان فنی و تیم پشتیبانی این شرکت جهت رفع اشکالات احتمالی و فراهم نمودن رضایت خاطر استفاده‌کنندگان از این خدمات به صورت تمام وقت در محل نمایشگاه حاضر خواهند بود».

وی در پایان خاطرنشان کرد: «با توجه به عملکرد موفق تجربه موفق شرکت پرداخت الکترونیک سامان در زمینه استقرار دستگاه های کارتخوان در نمایشگاه‌های قبلی به ویژه نمایشگاه کتاب سال 90، انتظار می رود این همکاری مجدد شرایط پرداختی مطمئن و سریع را برای بازدیدکنندگان و غرفه‌داران، در طول برگزاری این نمایشگاه فراهم آورد».

تنظیم: هومن بهلولی