تبیان، دستیار زندگی
این روزها که حدود یکسال مانده به ریاست جمهوری یازدهم است ، گمانه زنی های زیادی در رسانه ها مبنی بر کاندیداتوری برخی افراد مطرح می شود، حرف و حذیث هایی که اغلب در ابهام مانده، تکذیب شده و گاها هم تایید می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تایید و تکذیب‌های ریاست جمهوری به پور محمدی رسید


این روزها که حدود یکسال مانده به ریاست جمهوری یازدهم است ، گمانه زنی های زیادی در رسانه ها مبنی بر کاندیداتوری برخی افراد مطرح می شود، حرف و حدیث هایی که اغلب در ابهام مانده، تکذیب شده و گاها هم تایید می شود.

تا به حال اسامی زیادی در اینباره مطرح شده است که برخی از آنها یک نام گذرا بوده و برخی نیز مورد بحث های جدی تری واقع شده است به عنوان مثال  می توان تا به حال به این افراد اشاره نمود: علی لاریجانی،وحید جلیلی، محسن رضایی، نیکزاد، صالحی، ولایتی،پور محمدی، ضرغامی، سید حسن خمینی، قالیباف؛ محمدرضا عارف، نجفی، کواکبیان، کمال خرازی و......

پورمحمدی

تا به جال بسیاری از افرادی که نامشان ذکر شد به خبر کاندیداتوریشان واکنش نشان دادند که آخرین ها مصطفی پور محمدی می باشد که در ذیل به چند از این واکنش ها از جمله واکنش رئیس سازمان بازرسی کل کشور اشاره می کنیم:

خبر کاندیداتوری سید حسن خمینی که خیلی زود مطرح شد خیلی زود هم  محمدعلی انصاری در یک نشست خبری این مساله را رد کرد و ضمن انتقاد از برخی بداخلاقی های رسانه ای، تاکید کرد که بیت شریف امام (ره) اسیر جناح بندی ها نخواهد شد و بویژه شخص سیدحسن خمینی شخصیتی فراجناحی است و تصمیمی هم برای حضور در میدان انتخابات 92 ندارد.

محسن رضایی هم که خبر تایید اعلام کاندیداتوریش در رسانه ها پخش شده بود در مصاحبه ای اینگونه اظهار داشت که: انتخابات ریاست جمهوری آینده بسیار مهم است و نسبت به آن نمی توان بی تفاوت بود اما من هنوز تصمیمی در این باره نگرفته ام و اگر تصمیمی بگیرم اعلام خواهم کرد .

اما قالیباف، شهردار تهران هم از این سیر دور نمانده و این موج جدیدا به وی رسیده است. حمدنبی رودکی مشاور شهردار تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اظهار داشت: حضور قالیباف در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری قطعی خواهد بود و به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری حضور می‌یابد اما این خبر هم خیلی سریع با واکنش نهاد رسمی وابسته به ایشان روبرو شد، اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران اعلام کرد: مطالب مطروحه در مصاحبه مشاور محترم پدافند غیرعامل شهرداری تهران با یکی از خبرگزاری های داخلی ، نظرات و علاقه مندی های شخصی مشاور محترم بوده و ارتباطی با دیدگاه های شهردار تهران ندارد..

رئیس سازمان بازرسی اظهارنظر درباره اعلام حضور و کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را زودهنگام خواند اما آن را رد هم نکرد

اما در این میان آخرین اظهار نظر موجود مربوط به مصطفی پور محمدی رئیس سازمان بازرسی کشور بوده است.

مصطفی پور محمدی شخصیتی است که از او به عنوان کاندیدای مستقل و البته اصولگرا در رسانه های اصلاح طلب اسم به میان آورده شده است.

رئیس سازمان بازرسی اظهارنظر درباره اعلام حضور و کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را زودهنگام خواند اما آن را رد هم نکرد.

مصطفی پورمحمدی به عنوان یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت که تا کنون در این تشکل، بحثی درباره انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در نگرفته و افزود: جامعه روحانیت مبارز در نوبت‌های مختلفی افرادی را به جامعه افزوده است. بنده نیز جزو آخرین افرادی هستم که چهار سال پیش به این مجموعه اضافه شدم. این اضافه کردن عضو در جامعه روحانیت مبارز سابقه داشته و این روند ادامه دارد درباره عضویت آقایان هاشمی رفسنجانی و روحانی نیز باید بگویم که آنها بنا به خواست خودشان در جلسات جامعه شرکت نمی‌کنند

فرآوری : عطاالله باباپور

بخش سیاست تبیان


منابع: خبر انلاین/ تابناک/ مهر